چرا انقدر لوازم الکترونیکی داره گرون میشه ؟! :/

پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۱۵ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

اول بگم این پست زاده یک ذهن خط خطی و مشوَّش:|

بین نرم افزار هایی که باهاشون سرو کله میزنم. نرم افزاری هست به نام 3-MATIC. یکی از ویژگی های این نرم افزار قابلیت Rotateو Translate به صورت همزمان هست. برای هر مدل باید crown مخصوص رو  روی ایمپلنت سوار کنم. مختصات ایمپلنت باید ثابت باشه و کوچک ترین حرکت باعث بهم ریختگی توی ماژول اسمبلِ آباکوس میشه.الان سوزان حکم ایمپلنت رو داره منم crown هستم. خب چرا همین آپشن نباید برای سوزان باشه ؟! انقدر پول هم میگیرند از ما چی تحویل میدن بهمون :| یک لپ تاپ یا یک مختصات متحرک دستی ... بابت این همه پول باید آپشن مختصات متحرک خودکار روش کار گذاشته بشه.

با این وجود، سوال اینجاست  من در خدمت سوزان هستم یا او در خدمت من :| مادامی که من بلند میشم میرم پشت میز میشینم تا کار بکنم (کلی از تفریحاتم میزنم به جاش درد و مرض تحویل میگیرم) پس من در خدمت او هستم. بیاید لطفا جلو تر نریم که مثلا کلی از حساب کتابا رو او انجام میده ... که اونجا باز من میگم تا وقتی من بهش نگفته باشم، او کاری نمیکنه ... آنی خوب است که نگفته بفهمد تورا -__- (مدیونید اگر فکر کنید من پررو وتنبلم )

شما فکر میکنید علم انقدر پیشرفت میکنه که اشیاء مختصاتشون رو با ما یکی کنند ؟! 

مثلا صندلی به محض نشستن ما کاملاً مطابق با ما تغییر پوزیشن بده یا میز های مطالعه ارتفاعشون تغییربکنه ،اندازه قاشق یا حتی معلق موندن کتاب روی هوا وقتی دراز کشیدی برای پیدا کردن بهترین زاویه خوندنش .

 

اون موقه است که به شخصه وسایلم رو جمع میکنم و میرم تا که، همسایه تارزان بشم :))


سوزان عزیزم حالا من این همه چرت و پرت نوشتم ولی تو اپسیلونی به دل نگیر ... چه بسا اگه بچه خوبی باشی تو رو هم میبرم به تارزان نشون میدم.

 

اضافه نوشت: روزی که این مطلب رو نوشتم. نیت خرید هارد اکسترنال کرده بودم. به سایت ها سری زدم و قیمت های زیبا را دیدم. به جای خرید اومدم و این پست رو نوشتم. حتی انتشار دادم اما بعد مدت کمی گفتم بیخوده حذفش کن. خلاصه اگر میبینید چیز خاصی نداره به بزرگی خودتون ببخشید.

آخ گفتی! واقعا احساس نیاز می‌کنم به این تغییر مختصات وسایل...

 

اولش که گفتی تری‌ماتیک فک کردم اعصابت خورده چون تو نرم‌افزار به مشکل خوردی. از بس که از دوستام شنیدم نرم‌افزار بدقلقیه (خودم کار نکردم) :))

سوزان اسم لپ‌تاپته؟

اره واقعا منم تو این مورد خیلی دلم میخواد جا به جا بشه:)) من حتی گاهی دراز میکشم با سیستم کار میکنم=)

اره منم اوایل خوشم نمیومد اما ورژن جدیدشو نصب کردم ... خوشم اومد ازش خیلی عوض شده. 

اره:))

من هنوز منتطرم دوستام گلریزان بگیرن یه دونه surface  بخرن

ولی اونا فکر میکنن من شوخی میکنم که میگم منتظرم :(

گلریزان به چه مناسبت:))

مجبورن اینجوری فکر کنند دیگه:)

سلام

خیلی هم دلپذیر و مبتکرانه بود این پست!

من که از تصور آینده ای که توصیفش کردی لذت بردم البته اگه دراین صورت به کدو تنبل تبدیل نشیم از بی تحرکی ;)))

سلام
ممنونم^_^

اره واقعا کدو تنبل تشبیه خوبیه هم گرد، هم تنبل :دی

گلریزان به معنای جمع آوری کمک های مردمی ست :))

:))
کلا کامنت میدید من با واژه های جدید آشنا میشم.

گلریزان به معنی چند تا سامان گلریز است :))))) 

چطور نمیدونستی؟؟؟ :))))))))))

 

 

والا نمیدونم ... نمیدونستم دیگه ... تصورم از گلریزون یه جشن برای یک مناسبت بود.

نه این مورد :))

من که اصلا نفهمیدم چی شد اصطلاح اندر اصطلاح :/

ولی آره منم میخواستم لب تاب بخرم به سال بعد موکول کردم گفتم شاید اوضاع بهتر بشه، الان که وضع خیلی خرابه

مهم هم نبود البته :)

اره خوب کاری کردید. شاید فرجی شد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">