نایت و جانسون

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۱۷ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

 

خاطرات آقای نایت رو که میخوندم، گفته بود به نامه های جانسون پاسخ نمیدهم. خب یکی از دلایلش کمبود وقت بود اما نه همیشه، گاهی بدون دلیل جواب نمیداد گاهی هم دلایلی برای خودش دست و پا میکرد و جواب نامه های جانسون رو نمیداد. بین چندیدن صفحه توضیح و روابط بین خودش و جانسون فک کنم فقط دو سه مورد از نامه ها رو پاسخ داده بود. 

نایت و جانسون رو با استاد راهنما و خودم مقایسه میکنم. که چطور وقتی بهش پیام میدمو، میخونه و جواب نمیده.

دارم عادت میکنم. حتی دیگه ناراحت نمیشم اگر روزی برسه از بین دوستانم کسی پیامم رو بخونه و عکس العملی نشون نده. مهم اینه خوندن دیگه نه ؟! مهم اینه من وظیفم رو انجام دادم !

اخه یکی نیست بگه زندگی با این همه درد و رنج واقعی چرا من باید گیر بدم به جواب ندادن پیام هام از طرف استاد راهنما، فدای سرم اصلاً 

*البته بدم نمیومد بدونم جانسون چه احساسی داشته وقتی نایت جواب اون همه شور و ذوق رو با سکوت میداده؟!:)

 

دوره ارشد روزانه نویسی کتاب کفش باز

نایت و جانسون کی بودن؟

نایت که خالق برند نایکی بود جانسون هم یکی از رفیقاش بود که بهش کمک کرد تو این راه و شرکت زدن.

آهان مرسی

تازه الان عکس اول پست برام لود شد. البته اون موقعم اگه لود شده بود نمی‌شناختمش :))

 

استاد من خیلی وقتا پیامامون رو اصلا سین نمی‌کنه. آدم نمی‌دونم تو نوتیفیکشناش خونده حال نداشته جواب بده یا کلا نخونده :/

قربانت :)
عکس رو بعد از اینکه کامنتت رو جواب دادم گذاشتم. حتی خود پست رو هم ادیت زدم


پس این موضوع واقعاً همه گیر :|

استاد راهنمام جواب نده عوضش میکنم.

سلام 
آخه به همین سادگی نیست... ما گزینه های انتخاب زیادی نداریم.

کِی از دست این استاد راحت می‌شی؟

نمیدونم واقعا...

سلام

به نظرم به احساس مسئولیت پذیری آدما در مقابل بقیه برمیگرده

کسایی که این احساس توشون هست بیخیال نیستن و حتی تعجب میکنن از عدم مسئولیت پذیری بقیه و واقعا هم اذیت میشن

 

چقدر هم اذیت کننده است و بیخیال بودن نسبت به این مسئله هم واقعا سخته

سلام خوش اومدید
درسته ممکن این مورد باشه، حالا نمیدونم این برای استاد من هم صادق یا نه ... یا واقعا درگیره... نمیدونم والا

اوهوم ...

با ثریا موافقم :)))

با این تفاوت که من میگم : کی بشه از دست این راحت بشی!! :))

:))
یه چیزی تو ذهنم بود میخواستم  تو جواب کامنتت بنویسم، سرچ زدم بلکه اصل جمله یادم بیاد این اومد برام
 به آنان سختی ها و آسیب هایی رسید وچنان متزلزل و مضطرب شدند تا جایی که پیامبر و کسانی که با او ایمان آورده بودند [در مقام دعا و درخواست یاری] می گفتند: یاری خدا چه زمانی است؟ [به آنان گفتیم:] آگاه باشید! یقیناً یاری خدا نزدیک است. (بقره،214)
 
انگار فال گرفتم :)

آدم خوبه که مسئولیت‌پذیر باشه!

یعنی یه جوری آدم مسئولیت‌پذیر نایابه! که وقتی یکی به تورمون می‌خوره انگار که آدم فضایی دیده باشیم:/

درسته، باید دید علت چیه که آدما یعنی اغلب ها دارن به این سمت میرن ... انگاری دیگه نمیکشن:|

یقینا یاری خدا نزدیک است :)

 

رئیس منم گاهی میخونه و‌جواب نمیده حرص میخورم. یا مثلا من کلی سلام و احترام و توضیح، اون یه کلمه «اوکی» :|

^_^

دقیقااا  یا حتی استیکر اوکی :)) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">