دعای فرج

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۴۹ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

 

 

اللهم عجل لولیک الفرج امام زمان مهدویت

من تازه فهمیدم  شما خانم 2912 این /:

وای خدا من چقدر میتونم خنگ باشم ؟ XDDD

تا قبل این فکر میکردید کی هستم ؟! :))

فقط وب و میخوندم نمیدونستم نویسنده اش کیه XD

عب نداره ... چه فرق داره من کیم حالا :))
ممنونم که وقت میذاری و میخونی!


دوست داشتی آدرس وبتم بزار.

سلام

میگم ای علامت سوالا هدر وب بتدریج پر میشن ؟!

😑

سلام
اره، پست خوب به پستم بخوره میذارمش اون بالا:)

سلام در حرم ابالحسن دعاگوتون بودم :)))

سلام، خدا خیرتون بده ^_^ ممنونم

سلام

از طرز وبلاگ نویسی تون خوشم.

تو بلاگفا هر کس یادداشت خودش رو می نوشت. اما تو بلاگ بیشتر مطالب خبری منتشر میشه تا دلنوشته

 

ان شاگالله موفق و سر بلند باشید

سلام 
ممنون از نظر لطفتون

سلامت باشید.

اولین پستی که از وبلاگ جدیدتون گوش دادم همین بود

و بسیار لذت بردم

👏👏👏👏

سلام، خوش اومدید.

ممنونم
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">