من ایرانم و تو عراقی، چه فراقی چه فراقی

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۰۲ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

امروز ازون روزاییه که نمیتونم بیقراری دلم رو کنترل کنم. درسته آخرین باری که رفتم حرم ، 6 سال پیش بود. درسته تاحالا لیاقت پیاده رویی اربعین نصیبم نشده ... درسته با آدم های خوبت خیلی فاصله دارم ... ولی من دلم تنگه... 

من نمیتونم قبول کنم که 6 سال پیش آخرین باری بود که اومدم حرمت،میدونم که خوب میفهمید چی میگم ؟! روز وداع رو که یادتونه که قلبم داشت از جاش کنده میشد، یادتونه از شدت دلتنگی حتی نمیتونستم حرف بزنم! یادتونه که من تو اون لحظه اندازه همه عمرم که تو حرمتون نبودم دلم براتون تنگ شد... من از  همونجا دلتنگیم شروع شد آقا ... از همونجا که پامو از حرمتون و بین الحرمین گذاشتم بیرون...اصلا از همون لحظه که گفتن امروز روز وداع

پس کی تموم میشه این فراق آقا؟ بنظرتون امیدی به من هست؟:(

 

 

اربعین حسینی محمد حسین پویانفر