از مضرات کلاس آنلاین :)

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

من همون کسی هستم که 6 روز قبل از امتحان کتبی (حضوری) کلاس زبانم گفتم اصلا نمیرم امتحان بدم و این جمله رو تا یک رو قبل از امتحان مدام تکرار میکردم و فکرش رو هم نمیکردم که ساعت 6 صبح روز امتحان شروع کنم به خوندن تا برم امتحان بدم :|(وی از نوزادی دقیقه نودی بود) راستش را بخواهید خیلی فکر کردم دیدم ظلم است در حق عمر و پولی که گذاشتم. باید نتیجه بگیرم! اما به خودم قول دادم تا زمانی که قرار است کلاس ها انلاین برگزار شود. اسم از ثبت نام مجدد برای کلاس زبان را نیاورم. جالب اینجاست بقیه همکلاسی ها هم گفتن،  ما هم با این اوضاع ادامه نمیدیم. 

 

زمانی که دانشجو بودم هر چند الان هم هستم اما با این تفاوت که درسی برای پاس کردن ندارم. سر کلاس های درس که حضوری بود حداکثر 40% مطلب را متوجه میشدم  و حتی گاهی 0% :)) درحدی که میفهمیدم موضوع درس چی هست! و این جمله معروف من بود "خودم میخونم بابا ... چیزی نگفت که" انقدر اعتماد به نفس(سقف) داشتم. همین طور هم میشد و خودم میخوندم.اما شب امتحان جد و آبادم جلو چشمم میامد. مگه درس هایی که تمرین تحویلی داشتیم البته اگر در جریان باشید بیشتر درسای ما(فنی مهندسی)تمرین تحویلی دارند :دی اینا رو گفتم که بگم ببینید من سر کلاس حضوری چجوری بودم!! که با استاد های با ابهت چشم در چشم میشدم اما شاید یک کلمه از حرفهاشونم نمیفهمیدم الان که دیگه پشت سیستم هستم. هیچ وقت نباید ازم انتظار داشت که همه حواسم به درس باشه!:/ البته من به این موضوع افتخار نمیکنم. چون طعم فهمیدن کامل درس سر کلاس ها رو هم چشیدم و باعث افتخار اساتید گرامی شدم اما متاسفانه این موضوع برای من توی هر درس نهایت 2 جلسه اتفاق میافتاد بقیش رو یا خواب بودم یا حوصله گوش دادن نداشتم یا ضعف داشتم یا ... 

 

و یک بحث مهم دیگه ای که در مورد کلاس های انلاین وجود داره بحث امتحان دادن، به شخصه اگر در این دوره دانشجو و دانش آموز بودم که باید پشت سیستم، امتحان آنلاین میدادم. روش های نوینی از تقلب کردن ارائه میدادم :| دیگه توی همین دو جلسه امتحان آنلاین کلاس زبان میشد فهمید.(این چیز ها رو نمیگم بد اموزی داره((:). البته بذارید یک موضوع دیگه ای رو هم بهتون بگم من توی همین عمر 18 سال تحصیلی خودم هر بار تقلب کردم ...یعنی به ضرس قاطع هر بار تقلب کردم (چه بخوام برسونم یا بهم برسونند) ... یا اون امتحان به کلی حذف شده یا نمرش هیچ تاثیری توی نمره اصلی نداشته یا از اخر به همون اندازه تقلب من به بقیه نمره اضافه شده یا هر چی تقلب کردم غلط بوده و یا کلاً تقلبم لو رفته. خلاصه خیر ندیدم ازش :)) این برام  ثابت شده است، هر وقت تقلب کنم به جایی نمیرسه :|(از نعمتای خداوندی به منه :دی) یاده چندتا از خاطرات تقلب کردنامون افتادم بیشترین و سنگین ترین تقلبم همین پارسال، درس مدل سازی بیومکانیک بود. استادمون رو کارد بهش میزدی خونش در نمیامد :) دیگه اگر بخوام اینا رو توضیح بدم این پست فوق بد اموزی میشه.

 

دوست دارم هنوز هم بنویسم، درباره صبر! تعریفتون از صبر چیه ؟ به چه کسی میگید صبور؟ بنظرتون خودتون آدم صبوری هستید؟

 

 

روزانه نویسی صبر صبوری

منم دقیقا همینقدر اعتماد به سقف داشتم و مطمئن بودم این معلم ها که چیزی نمی فهمن خودم باید بخونم... :/

خوب شد حداقل پی به اشتباه بودن این باور بردم :)

 

 

خیلی خیلی صبور نیستم :/

:))
ولی یه چیزه دیگه ایم که هست. بعضی ها مثل من و شما کلاً باید مطلب رو خودشون بخونن تا یاد بگیرند. یعنی اینجوری بازدهشون بیشتر تا وقتی که کسی براشون توضیح بده. اما بعضیام برعکسن تا وقتی کسی چیزی بهشون یاد نده اصلا تلاش برای یادگرفتنش نمیکنند.

فکر میکنم همین ویژگی من باعث شد که این اجازه رو به خودم بدم و ریسک تغییر رشته رو بپذیرم :)
از هیجان و به چالش کشیدن خودم خوشم میاد هر چند به غلط کردن میافتم :))

بنظرت چه کسایی صبورند؟

آخه مشکل من اینه که بازدهم وقتی یکی بهم توضیح میده ده ها برابر بیشتره :/

یعنی به حدی که دیگه نیازی نیست به دوباره خوندن :/

کلا موجود عجیبی هستم :/

 

 

 

فکر نکنم پاسخ خوبی به این سوال داشته باشم...

یه جوابی که کلیشه ای و مسخره نباشه...

پس جزو گروه دومی :))

هووم🤔

صبور یعنی وقتی منتظر چیزی هستی، کارای ابلهانه ازت سر نزنه!

خیلی کلیه ممکن با یک مثال توضیح بدید لطفا!

اینکه نیمه پر لیوان رو می بینی خیلی خوبه ولی بیشتر از بدشانسیته که تقلبات جواب نداده😂😅وگرنه کی هست که از تقلب خیر ندیده باشه😐البته من هیج وقت توی امتحانات تاثیرگذار تقلب نکردم :دی😐

 

صبر یعنی صبر، بهترین تعریف ممکن😐😅

مجبورم می فهمی، مجبور :| :))
آره واقعا من خیلیا رو می شناسم، با تقلب به درجات بالا هم رسیدن... ولی ببین اون پولا خوردن نداره؛)
اهااا دیدی خودت هم از این نعمت خداوندی بهره مندی:)) امیدوارم مِن بعد هیچ وقت نتونی تقلب کنی :دی 😌

خداقوت دلاور :))  
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">