سه مورد

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۰۶ ق.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

بلند شدم برم سمت اتاقم،  که میم گفت یه لحظه وایستا کارت دارم.

بعد دو دقه میگه اینجا رو نگاه کن.

من: باز از این برنامه های چرت و پرته، صد دفه گفتم این چیزا رو نصب نکن رو گوشیت

میم: حالا یه دقه نگاه کن

نگاه میکنم رو صفحه گوشی مینویسه، ۲۱ ساله (برنامه تشخیص سن از روی تصویر صورت است)

میم: واااا یعنی چی چرا به من گفت ۲۸ ساله (میم هشت سال از من کوچیکتر است)

من:  بده یه بار دیگه تست کنم. ۲۸ساله ... دوباره ... ۳۳ساله

میم: موهاتو باز کنی جون تر نشون میده...ببین!! (موهایش را باز میکند و خودش را در گوشی نگاه میکند) ۳۸ ساله...

من: قشنگ فهمیدی چرت و پرته؟! یکم دیگه بهش نگاه کنی میگه ۱۰۰ ساله ای

میم: اون که میدونم الکیه ولی جالبه 

من: بزار ببینم دونفره هم میگیره ... دوربینو میگیرم جلو صورتمون... من ۲۸، میم۳۵  

میم: برررو بابا  (گوشی را از دستم گرفته و محزون به گوشه ای میخزد)

من: 

واقعا چرا همچین برنامه هایی ساخته میشه، مجانی در اختیار ما قرار داده میشه؟! دلشون به حال ما میسوزه مثلا میگن یه وقت دوران کرونا سخت نگذره بهمون، از چشم و ابرومون خوششون میاد؟، در راه خدا و برای شادی ما اینکارو میکنند؟! جالبه تشخیص درستی هم ندارند... همانا هیچ کاری بی دلیل نیست :/


+بالاخره به نتیجه گیری مهمی رسیدم، اینکه چه ادمایی توی زندگیم هستند و مهم هستند، با چه ادمایی وقت کمتری رو بگذرونم و چه ادمایی رو کلا بذارم کنار ...الان اوضاع ذهنی و روحیم بهتر :)

+این شکلکا رو هم از وبلاگ پلاک هفت برداشتم.

+نمیخواستم این پست رو منتشر کنم ولی کردم :|

من و خواهرم

:))) وقتی میم رو مسن تر نشون داد :))

آرره =))
پشیمون شد کلاً :دی

منم یکی از دوستام مدام از این برنامه ها دانلود میکنه

ی برنامه بود از روی عکس میگفت نژادت کجایی

من دراومدم مصر

فک کنم از خاندان زلیخا باشم :)

اره یادمه، اون که خیلی صداشم دراومد و میگفتن دانلود نکنید اینا برنامه های اونوریه...
یادمه خواهرم هم نصب کرده بود، که باز بهش گفتم پاک کن سریع پاک کرد:)

پس سلام بر نواده بانوی عزیز مصر  زلیخا:دی

وای 😂😂😂

  :دیی 
من بهش گفتم چرت و پرته ها:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">