191

يكشنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۳ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

وبلاگم یه وضعی شده که احساس میکنم باید با یک پارچه نم دار نخی گلدار یکی به یکی پست ها رو پاک کنم تا این گرد و غبار از روش بره، و یک پست جدید با عنوان: نقطه عطف بذارم که محتواش هم این باشه؛ اینجانب خانم 2912، یک ماه پیش در چنین روزی با اقای احمدی* ازدواج کردم.

البته فکر میکنم کل بیان نیاز به یک گرد گیری داره ...  برای بیان دستمال خیس نمدار گلدار جواب نیست باید پمپ باد بیاریم :))


* نام مستعار

ازدواج ماه گرد عقد

نام مستعار آقای احمدی خب؟ 

چرا با ما این کارو میکنی؟ :))

خودش انتخاب کرده و پشتش رازهایی نهان است:))

احمدی اسم مستعارشه؟؟ ای بابا ما رو باش :))

حداقل اگه خودت 2912 ای، اسم مستعار اون بنده خدا رو می‌ذاشتی 8198 (که مکمل هم باشین :دی)! 

ببخشیددد :))

اینجوری فکر نکرده بودم . جالبه :دی
خودش انتخاب کرده بود:))

اخه من فک کروم اسمشون احمد باشه گذاشته جای فامیل :))

کی الان جوابگوعه؟ دهع

آقا خب، ببخشید:))
البته من توی همون پست گفتم هاا البته توی کامنتا یکی از بچه ها پرسید:دی


اقا چرا من متوجه نشده بووودم.

مبارکههههه :)

گرچه هنوزم فکر میکنم داری شوخی میکنی....

اخه تازه این پست رو گذاشتم .
نرگس و فاطمه از قبل میدونستن. چون توی کانالم توضیح میدادم:))

ممنونممم
:دی 

مایی که تلگرام نداربم : چووو شوووودهههه ؟؟؟؟

 

مبارکه :)))

ممنونم زری جان ^__^

میشه ادرس کانالتو بدی :))))

میفرستم برات :دی

جیغ سوت هورا :دی

هوراااا :)))

تبریک میگم خوش‌بخت باشید **

ممنونم ^_^

مبارک باشه عزیزم

شکرخدا یه خبر خوب وسط این حالای بد رسید

 

ممنونم ام شهر اشوب عزیز
اره واقعا ...حالها گرفته 

خوشبخت و عاقبت بخیر بشید

ممنونم جناب صفاپی نژاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">