تلگرام باشعور

دوشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۰۵:۲۷ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

یادتونه چند پست قبل از کانالی حرف زدم که پاک کردم؟!

دیشب به طور اتفاقی یک آهنگ که از نظرم قشنگ بود برای چندتا از دوستام فرستادم. برام جالب بود ببینم واکنش هر کدومشون چجوریه:))

خلاصه این وسط الهه بعد تشکر و این صحبتا. گفت دیگه تو کانالت نمینویسی؟ گفتم خیلی وقته پاکش کردم. منتهی چون نمیدونستم و فقط برای خودم پاک کردم. بقیه اعضا موندن... 

داخل پرانتز بگم، اگر اشتباه نکنم فردای روز حذف فاطمه بهم گفت جریان رو که همه توی کانالتن و خودت فقط لفت دادی:)))) بهش گفتم یه کامنت بذار و بگو بقیه هم برن... فاطمه با اینکه کامنت گذاشت اما ته کامنتش نوشته بود بهتر بمونیم و سنگر رو حفظ کنیم😍💋 هیچ کس نرفته بود:)))) (🥺)

دیشب الهه یکی از پستهام روبرام فور وارد کرد. با اینکه کانال من خصوصیه اما تونستم عضو بشم و جالبه ادمین هم شدم و تونستم بنویسم دوباره، از قابلیت های خفن تلگرام هاا 

البته یکی دیگه از دوستان بهم گفت این فقط یک بار اتفاق میفته مثل اینکه برای دفعات بعد باید حتما ادمین بکنی کسی رو و بعد لفت بدی تا پاک نشه‌.

انصافا فکر نمیکردم دوباره زنده بشه کانالم... 

چه خوب:) 

تبریک میگم

ممنونم مروه جان 🌺

خودمونیم فکر کنم کسی کامنتمو ندیده بود اصلا :دی

ولی از این تریبون هم اعلام می‌کنم که خوشحالم برگشتی😍

چرا اتفاقا الهه و یکی دیگه از دوستان هم دیده بودن اما مونده بودن:)))
قربونت

من یه کانال خصوصی داشتم که واسه خودم حذفش کرده بودم

ولی لبنک عضویت بود یا پیام فوروادی بود ، توی اکانت مامانم بود

از طریق اون دوباره تونستم به دستش بیارم

با این که تنها عضو کانالم خودم بودم و اشتباهی لفت داده بود :""")

اره دقیقا همین اتفاق برای منم افتاده بود.
هنوزم خصوصیه کانالت🤔

اکانتم رو حالت 6 ماه بود

حواسم نبود ، بیشتر از 6 ماه بهش سر نزدم

دیلیت شد :)))

نمیدونم کانالم هنوز هست یا نه .... پیام فورواردی ازش ندارم فک کنم

شایدم دارم ؟ خبر ندارم...

خاطرات یک سال تحصیلی مهم ام پرید ... :)

ای بابا🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
یعنی تو این ۶ ماه یک بارم فرصت نشد😑

حالا البته خاطرات تحصیلی بوده ... ازاین خاطرات ان شاءالله  بهترش رو‌تو دانشگاه تجربه میکنی😁

از وقتی تل فیلتر شد کنار گذاشتمش .. چون گوشیم و تبلتم جا نداشت

موبایل مامان هم که ...نمیشه ؛ میرفت چت هارو میخوند /:

 

اگر تحصیلی عادی بود واسم مهم نبود قطعا ! :))))

 دیگه رهاش کردم ... شاید باید پاک میشد.

عجب، جا نداشت رو متوجه نشدم ... حجمش که زیاد نشده بود🤔

اون که اره بیشتر منظورم برای این بود که نپره.

عیبی نداره بابا :))
حتما خیری درش بوده... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">