پند،عبرت

دوشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

بعضی از دوستانی که اینجا رو میخونند، میدونند من روزی روزگاری کانال داشتم. کانالمم قدمت داشت ولی مدتی پیش پاکش کردم. قول دادم پشیمون نشم.

الان فکر می‌کنید من پشیمون شدم؟ درست فکر کردید :)) 

حالا پشیمونیم در این حد نیست که برم یک کانال دیگه بزنم ها. اما خب خواستم بگم دلم تنگ شده برای کوتاه نویسی و روزانه ها و غر غر نویسی هام:))

و به اون بچه هایی که کانال دارند غبطه میخورم:)))، حذف نکنید. هیچ وقت😶

اون مدلی که تو حذف کردی عالی بود😅 :))

:))))))))))
اره واقعا. اصلا خوش به حال اونایی که هنوز تو کانال منن😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">