۱۵ خرداد

دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۳ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

سال ۱۴۰۱ تا اینجاش برای من یک تجربه بزرگ و ناقشنگ به جا گذاشت. اما من بزرگ تر شدم. بیشتر فهمیدم چقدر ساده ام.

اما قبل تر از اینها هم میدونستم ساده ام، سادگی در خون منه انگار... بارها خواستم ساده نباشم. اما دلم نمیاد. چجوری بعضیا انقدر بی وجدان و سمی میشن واقعا جای سوال... بارها چوب این سادگی و مهربونی رو خوردم اما...

یتعافی المُحب

بصوت من یحب.

 

«و عاشق فقط با صدایِ معشوقِ

که شفا پیدا میکنه...»

...

احوال خانوم ۲۹۱۲ ؟ :) غیر از این تجربه که ازش نوشتی اوضاع خوبه؟

سلام فاطمه

اره خداروشکر خوبه.
من هستم ها میخونم کانالت رو اما اعلام حضور نکردم. 
یکم خلوت تر بشم شاید اتفاقات جدید رقم بخوره :))

خدا رو شکر که خوبی❤

راحت باش بابا، می‌فهممت :)

ایشالا همه‌ی کارات به بهترین نحو پیش برن😍

قربونت، ممنونم ازت
❤❤
ان شاءالله 

و جالب اینجاست که بازم سادگی به خرج میدیم

دقیقااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">