تولد 26 سالگی

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۵۸ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

خب من دیگه کم کم باید 25 سالگی خداحافظی کنم. :)

و سلام بدم به 26 سالگی 

آقا دروغه بگم که غم توی دلم نیست. اما با وجود اون غم حالم خوبه، عالیم :دی

26 سالگی، برای من پر از یادگیری و تجربه بود. یه بخشی از این یادگیری ها برای زندگیم بود یه بخشی دیگش هم برای امورات فنی، و آشنا شدن باکلی آدم جدید که همشون برام ارزشمندن. 

اصلا نمیدونم چی بنویسم. اما قرار نبود 26 سالگی اینجوری باشه ! توی تصوراتم 26 سالگی یه چیز عجیب تر و قشنگ تر بود. به هر حال هنوز شروع نشده 

دعا کنید که 26 قشنگی بشه. هر چی 25 سالگی داشت از نظر اتفاقای خوب، 26 سالگی چند برابر داشته باشه، باید برای من نقطه عطف زندگی بشه. یک تغییر بزرگ نیاز دارم.  میخوام به این امید شروعش بکنم...

تولدت مبارک :))

امیداورم توی ۲۶ سالگیت کارایی کنی که بعد به خودت بگی اصلا فکر نمیکردم بتونم این کارو بکنم، چقدر بزرگ شدم.

ممنونم عارفه جان
ان شاءالله همینطور بشه...

تولدت مبارک عزییییزم 

الهی برات سال پر از شادی و سلامتی و تجربه های قشنگ باشه

ممنونم نرگس جونم😁
مرسی از دعای قشنگت❤

ایشالا همین‌طور بشه که می‌خوای، و حتی بهتر❤ تولدت مبارک😍🌺🎈

😍🥰
ممنوونم❤

تولدتون مبارک :)

ان شالله 26 سالگی آغاز بهترین سالهای عمرتون باشه :)

تو هر سنی دقیقا همین حس رو داشتم که نباید اینجوری میشد اما چند ساله دیگه تغییر سن مفهوم خاصی برام نداره، انگار بعد یه سنی، دیگه تغییر سالها مهم نیست، به نظرم برای هر کسی این سن متفاوته.

مرسی عزیزم، 
اره همینطوره... خیلیا اینو گفتن از یه جایی به بعد دیگه مهم نیست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">