۰۰/۱۱/۱۱

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

درسته دیگه اینجا رو کمتر کسی میخونه، اما من خوش حالم که هست و میتونم بنویسم. الان دلم یه جوریه، یه جوریه که یعنی غمی درش هست از ادما، اما من جنس این غم رو دوست ندارم. میدونید اصلا غمی نیست درواقع الکی دارم بزرگش میکنم. البته به همه هم میگم حالم عالیه، اینو دوست دارم.

 

میفهمید من الان یک جنگ درونی دارم:))))

خودم هم نمیدونم چمه، این حال ها از کجا میاد واقعا:))

 

خب چرا شما ها حرف نمیزنید؟ یکم حرف بزنید  لطفا من کامنت بخونم

سلام

در حال حاضر به هم ریختم و کامنت گذاشتنم فقط ممکنه ضد حال باشه.

امیدوارم که خوب باشی و جنگ درونی‌ت زودتر به صلح برسه :)

سلام، حس بدیه الان از کانالت اومدم.🥺🥺 ان شاءالله میتونی جمع و جورش بکنی بزودی

سلام :))

ایت ایز عه کامنت

درووود بر تو
تنکیو فور کامنت
خوش حالم که هنوزم هستی:))

آوم موقعی که میبینه باید تغییر کنه خودش به جون خودش میفته و ساختار های فکری خودش رو مورد حمله قرار میده تا چیزایی که محکم نیستن و جاشون تو ذهن نیست فروبریزن و نظم جدید حاکم بشه

سلام ممنون، خیلی تمیز و خلاصه گفتید 
دقیقااا همینه

سلام :)

خوبی؟ :)

سلام ننه علی
خوبم، خودت خوبی؟ 
مررسی که کامنت گذاشتی، قدم رنجه کردی با عضو جدید😍

It is a comment too :)))))

سلااام
چه کامنت خوبی😄
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">