وقتهای ما هم ویروسی شده!

شنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۰، ۰۶:۱۱ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

چجوری سال ۱۴۰۰ داره تموم میشه، هنوز دیروز از سر سفره هفت سین بلند شدیم.

سالهای دیگم زود می‌گذشت. اما از وقتی کرونا اومده همه چیز داره زودتر میگذره، کرونا انگار وقت رو هم ویروسی کرده. انگار خیلی از سلول های زمان هم از بین رفتن. این زنجیره کوتاه شده. جوری که همیشه وقت کم میاد.

 

قدیم اینجوری نبود اما...

این روزها دارم به کارهایی فکر میکنم باعث بشه گذر زمان یکم برام کندتر بشه. تو کپشن یه عکس که مربوط به حرکت push up بود، نوشته بود "گذر زمان رو کند کن". واقعا با بعضی کارها گذر زمان کند میشه. البته قبلا یه کلیپ TED هم دیدم که دقیقا توضیح و تفسیر همین بود که چطور زمان رو به قول خودمون با برکت تر کنی، یکی از روش ها انجام کارهایی بود که گذر زمان رو برات کند میکنه، مثلا خوندن کامل بخش agreement یه نرم افزار یا اپلیکیشن :)))) این یکی از مثال ها بود، بقیش درست یادم نیست، باید دوباره کلیپ رو ببینم اگه پیداش کنم.

ما زیادی خودمون رو تو زمان رها کردیم! همین حس عدم کنترل روی زندگی باعث خیلی از مشکلات روحی و جسمیه متاسفانه. یه چالش راه بندازیم برای برگردوندن کنترل به زندگیمون :))

چه جالب واقعاا
ولی خوندن اون argument بنظرم خیلی زور داره:)))). اگر کلیپ رو پیدا کردی و یادت بود برای منم بفرست لطفا


تو مسیر چالش رو بگو من خودم اولین نفر همراهت میشم.

https://www.youtube.com/watch?v=Hu4Yvq-g7_Y

خوشبختانه پیداش کردم.

اتفاقا دیروز یه کتاب صوتی گوش میکردم که در مورد تغییر عادت ها بود، دوست داشتم یه کانال یا گروه بزنم و کسایی که دوست دارن یه عادتی رو تغییر بدن رو دور هم جمع کنم تا باهم تمرکز کنیم رو یه عادتی که میخواییم بوجود بیاریم یا حذف کنیم و مثلا یه ماه با هم پیش بریم، هم همه تشویق میشن و هم میدونن که باید به چند نفر دیگه بگن که چطور پیش رفتن، این خودش میشه یه انگیره. اما خب از اونجایی که هیچ پیج و کانال و وبلاگ فعالی ندارم بیخیال شدم. و احتمالا خیلی زیاد از این کانال ها و گروه ها باشه. خلاصه که تصمیم گرفتم خودم شروع کنم، شاید یه روزی ایده ام رو هم عملی کردم.

مررسی

ولی عملیش میکردی من میومدم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">