به حرمت همین شبها

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۵۶ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

🔹️اگر در شب های قدر، تمام مردم همه کسانی که حقی برگردنشان دارند را ببخشند مشکل حق الناس همه در یک شب حل خواهد شد.

|میرزا اسماعیل دولابی|

 

میگم برای اون دنیا نذاریم خلاصه ... حلال کنید اگر حقی بگردنتون دارم یا خدایی نکرده باعث ناراحتی شدم.

اگر حلال نمیکنید بهم بگید!

موقت

سلام

مگه کاری هم کردین که حلال کنیم؟ :)

شما هم مارو حلال کن :))

سلام
خب شما جزو دوستان جدید هستید!
منم خیلی اظهار نظر نکردم وبتون که یه وقت باعث ناراحتی بشه برای باقی دوستان گفتم :)

از بابت من خیالت راحت حلالی :)))) 

آقا پس التماس دعااا دیگه:))

حلال تندرستی دخترم

دعام کن 

❤🙏

حالا نمیشد مارو زایه نکنی بگی ممنون😂😂

آره حق باشماست :)

عه مگه ضایع کردم!! :)))ببیند که باید حلالیت بگیرم!! :))
یه وقت میبینید همینجوری عادی به یکی جواب دادم، بعد مثل شما فکر کرده ضایعش کردم🤦🏻‍♀️
اصلا شما افتخار میدید میاید وبلاگ ما ... این چه حرفیه!

نه شوخی کردم :))

بزرگوارید :)

موفق باشین :)

:)))

سلامت باشید، التماس دعا🙏 

 سلام یارمند هم دنبال بفرمایید:))))

سلام
حتما :)))

جز خوبی و محبت ندیدم ازتون :)

شما لطف دارید:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">