فکر کنم کلا نباید چیزی رو دوست داشته باشم!!!:/

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۴ ق.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

سلام

چند روزی میشه وارد فاز جدیدی شدم تو زندگیم، حالا فاز جدید چیه؟ فازی هست که خیلی دوسِش دارم و منو پرت میکنه به دوره کارشناسی و برنامه نویسی.

مشکل میدونید چیه؟! رِ بِ رِ (راه به راه) سوتی میدم اول کاری ):))

اخه چراااا، چرا هر چیو دوست دارم خرابش میکنم:/ و اساتید هم همچون شیری در کمین نشستن و ماها که شاگرداشون هستیم رو میپان. البته اگر از پشتیبانمون که  همچون پلنگ ما رو میپاد فاکتور بگیریم. خب استرس میگیرم دیگه🙄 

میخوام خیلی کارم بی عیب بشه، بدتر میشه... خدایا یه دیوار بده من سرم بکوبم بهش:|

 

+لطفا خیلی برام دعا کنید. 

+پست موقت

شمارو ارجاع میدم به این پست کانال پروگرمر جوکز :))))
اولشه بنظرم اوکی میشه کم کم.

واای دقیقا همینه 😂
مرسی 

ان شاءالله 😊

سلام:)

حالا اینقد خشونت لازم نیست درست میشه ایشالا:)

درود :)

با کف دست بزنی وسط پیشونی چی؟ خوبه:)) 
اینکارو میکنم:))

آره بهتر از قبلیه😅

:))

تو اینحور مواقع من به خودم میگم.

"اشکال نداره بعدا فراموشش میکنن" و اینحوری یکم به خودم تسلی میدم 😅

:)))
ببین یعنی اونا هم فراموش بکنند، مشکل اینه من خودم یادم نمیره😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">