یک ساله شد:)

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۰، ۰۳:۴۰ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

سلام

ان شاءالله که حال همگی رو به راه و خوب باشه. دلاتون شاد.

عیدتون مبارک :دی

پارسال مثل امروز که نیمه شعبان هم بود. اولین پست این وبلاگ رو گذاشتم. دقیقا همین ساعت :)) (دو روز قبل هم پنل رو ساختم)

وخیلی ممنونم از همراهیتون با این وبلاگ 

 

زود گذشت. کم کم دارم وارد هشتمین سال وبلاگ نویسیم میشم. خوش حالم که با  این فضای آشنا شدم. با وجود تجربه های ناخوشایند که ممکن هر جایی پیش بیاد اما خوبیاش از بدیاش سر تر بوده تا الان. البته مطمئنا همه چیز به اندازش خوبه ...دوری و دوستی بنظرم برای این فضا خیلی خوب باشه :دی صمیمیت زیاد از کار و زندگی میندازتت.

 

+راستی اگر تا الان این پست رو نخوندید حتماً یک سر بزنید.

+دوست داشتید به عنوان کادو، میتونید یک بیت شعر بهم هدیه بدید:دی

 

تولد یک سالگی ختم قران

سحر آمدم بکویت که ببینمت نهانی

ارنی نگفته گفتی دو هزار لن ترانی

 

علامه

 

+چرخش براتون بچرخه :)

ممنونم🌹

ما دل از دنیای پوچ بی بقا برداشتیم

یک قلم دل چون هما زین استخوان برداشتیم

مبارک باشه، قلمت مانا :))

ممنونم عزیزم 💚

مبارک باشه

تو گل بدی و دل شدی جاهل بدی عاقل شدی
آنکو کشیدت اینچنین آنسو کشاند کهکشان

 

یکی از آهنگایی که محمد اصفهانی خونده بود به اسم پهلوانان. شاعرش رو نمیدونم کی هست. آهنگ جالبیه

ممنونم🌹
 
گوش دادم، حالا نمیدونم فایل اصلی رو گوش کردم یا نه اما انگار گروهی میخوندن این آهنگ رو ... جالب بود 🙂

چه باحاله این ختم گروهیهههه

*---*

اره خیلی خوبه، اگر میتونی و دوست داری شرکت بکن.

این هم تقدیمی از طرف من:

در ازدحام این همه ظلمت بی عصا
چراغ را هم از من گرفته اند
اما من
دیوار به دیوار
از لمس معطر ماه
به سایه روشن خانه باز خواهم گشت
پس زنده باد امید

در تکلم کورباش کلمات
چشم های خسته مرا از من گرفته اند
اما من
اشاره به اشاره
از حیرت بی باور شب
به تشخیص روشن روز خواهم رسید
پس زنده باد امید

"سید علی صالحی"

 

قلمت نویسا🌺

خیلیم ممنونم💚
زنده باد امید:)

🌹

یک سالگی وبلاگت مبارک! امیدوارم حالا حالا ها همین جا بنویسی و دور هم باشیم ^_^

 

چند بیت از حافظ که خیلی دوست دارم تقدیم به تو وبلاگت😅🌺:

 

در خرمن صد زاهد عاقل زند آتش

این داغ که ما بر دل دیوانه نهادیم

 

سلطان ازل گنج غم عشق به ما داد

تا روی در این منزل ویرانه نهادیم

 

در دل ندهم ره پس از این مهر بتان را

مهر لب او بر در این خانه نهادیم

مرررسی، ان شاءالله 🤗

خیلی قشنگ بود ... ممنونم🌹

شاعر میفرماید 

ای قشنگ تر از پریا

تنها تو کوچه نریا

بچه های محل دزدن

عشق منو می دزدن

 

 

 

مبارک باشه کوثر عزیزدلمممم 

هر چند باهات در ارتباط نباشم باز هم لازمه بگم ک خییییلی دوستت دارم :)

دست دست😂

قربونت برم. ما با هم در ارتباطیم ... فقط دلیه لوله کشی شده است. متقابل همه چی☺
ولی نرگس خیلی دوست دارم یه روزی از نزدیک ببینمت

یک سالگی وبلاگت مبارککککککککککککککک ^_^

ممنوووونم عزیزم ^__^🌹

سه روز دیر رسیدم ولی خب خیلی مبارک باشه ^_^ ایشالله 80 سالگیش :دی.

 

بسیار در دل آمد از اندیشه‌ها و رفت

نقشی که آن نمی‌رود از دل نشان توست

(سراسری ریاضی 98 :)) )

ممنونم عزیزم 🌹

به به
(آن شاءالله بالای ۹۰٪بزنی ادبیاتتو)😁

یک سال و چند روزگی وبلاگت مبارک :)

من این پست را همون وقت خوندم بعد رفتم فکر کنم یه شعر خوب یادم بیاد اما خب هنوز یادم نیمده :(

اندر فضایل بی سوادی شعریم

:))

ممنونم🤗

خب هر چی مد نظرت بود فکر میکنی مفیده هم خوبه ها😁😍

این خوبه ؟

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر/ آرامتر از آهو بی باکتر از شیرم /هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر/ رنج از پی رنج آید ، زنجیر پی زنجیر

:)


عالی عالی
خیلی ممنونم کوثر جان💚💚😉

پرهیز کردن از خودِ خود درس زندگیست

این گفته، گفته ایست که حرف زمانه نیست

دیوانه ای که آن "خودِ" خود نیست مانده ام

آن عاقلی که راه نشان داده است کیست؟

🌸🌸🙏

تولد وبلاگت مبارک:)

ممنونم😊💚🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">