خداروشکر:)

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۴۳ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

برادر زاده: عمه چشماتو ببند

من: وااای یعنی چی میتونه باشه (چشمامو میبندم)

برادر زاده: چشماتو باز کن، تولدت مبااارک

من:*__* برای منه ؟!! چقد قشنگه

خانم برادر: من هیچی بهش نگفتم همش کار خودشه هااا

من: آفرررین خیلی قشنگه

برادر زاده: بازم چشماتو ببند، یکی دیگه هم هست

من: واای (چشمامو میبندم)

برادر زاده: حالا باز کن

من: ووی ننه خیلی قشنگه(حلزون) ^_^ مررسی

مامان: کار دستی های بچمو بزن به دیوارت

من: حتما

 

 

 

+همینجوری پیش بره کل دیوارای اتاقم پر نقاشی و کار دستی میشه ... کم کم باید بگم به مهد کوثر خوش آمدید :))

+کادوهام

 

25 سالگی

تولدت مباااارک🤩😍

ای خدا اون حلزونه چقد خوبه :))

مرسی مررسی😍🥰

اره، خیلی خوبه، چسبوندم به دیوار:)))

@_@

یا

*_*

یا

😍

 

بهرحال تبریک میگم😂🙏ایشالا 93469752184665 ساله بشی😍😊🌸🍮🎉🎁

مررسی😊☺

نه بابا دیگه 😅 همینجوری دستتو گذاشتی رو عددا تایپ کردیا😂 فکر نکن نفهمیدم.
بازم ممنون

مبارکه 😊

دستور پخت اون حلزونم بذار😁

 

میگم چطور تو برا تولد خواهرت هدیه میخری خواهرت برا تولید تو هدیه نمیخره؟😡😡😡

آدرس کانالو بهش ندادی؟

 

ممنونم😍🥰
باید ازش بپرسم:))

چرا بابا بهش دادم ادرس رو ... به عنوان کادو برام کیک درست کرد بعدم رفتن لب دریا خودشون ۳ تایی خوردن عکس و فیلمش رو به من فرستادن🤣
بنظرم عضو هم شده. هم اینستا هم کانال

:))))

عه ببخشید😂ایشالا 120 ساله بشی😅🌺🎁🎉

:)))
ممنونم🌹

فایده نداره دیگه

باید برات روسری سفارش میداد 😁

 

اون که آقای علیرضا نوشته سنه یا رمز شارژ ایرانسل؟😂

:))) 

معلوم نیست احتمالش میره😅😅

آخی... چه قشنگ بودن، خدا حفظش کنه این هنرمند کوچولو رو :)))

تولدت مبارک💛 ان شاءالله به همه ی آرزوهات برسی🌹

ممنونم عزیزم، 
خدا  شما و عزیزانتون رو هم حفظ کنه😊

خیلی ممنونم💚🌹🌹

چه بامزه ان
من حس میکنم تولدتو تبریک گفتم. اشتباه حس میکنم؟ یا قبلا پست گذاشته بودی؟
من از همین تریبون عاشق لپ تاپت شدم

سلام 
راستش نمیدونم پست تولد نذاشتم تاحالا اما چرا یه پست گذاشتم که گفتم یک ماه دیگه تا ۲۵ سالگی دارم:)) شاید اون مد نظرت ۲۰ بهمن بود.

سوزان رو میگی!! اونم عاشق تو شده یحتمل😁😊

اره گمونم همون مدنظرمه
مبارک باشه.ایشالا تا سالهای سال برادرزاده و خواهرزاده هات بهت کادوهای جالب بدن و غافلگیرت کنن.

:)) کارایی سوزان خوب هست؟جواب میده؟

ممنونم عزیزم:)

اره خداروشکر تا الان گیر نداشتم البته ما سرور میگیریم. وگرنه سیستم ها نمیکشه... حتی اگر از سوزان هم بهتر باشند. اما برای مثلا برنامه نویسی و کارای ساده نه گرافیکی و حجم سنگین اوکی.

کیلیلیلیلیل

مبارک مبارک :"))))))

:)))
مررسی عزیزم 🧡💚🌸🌼🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">