روحیه جنگجو

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

جنگیدن برای زندگی رو شاید بشه از همین بچه ماهی یاد گرفت ... که یک هفته ای میشه خودشو با استتار زنده نگه داشته ... چند روز دیگه هم تحمل کن قول میدم میارمت بیرون...

البته که من هم روحیه جنگجو دارم، فقط گاهی خسته و قفل میشم!

و صد البته که قوی هستم، فقط گاهی نیاز دارم یک دل سیر گریه بکنم برای همه نشدن ها یا دیر شدن ها...

کی  از دل اون بچه ماهی خبر داره؟!

 

*امروز تولد شهید عباس دانشگر هست!  :-)

روزانه نویسی یک دلخوشی ریز

بجنگ تا بجمگیم

ماهی عاشق آب است و آب هم عاشق ماهی......

 

عباس دانشگر چقدر  اسمش برام آشناست

می جنگیم:))
یه عشق جدایی ناپذیر ...

شاید توی نقل بلاگ دیدی اسمشون رو... اخه من اونجا دیدم بعد رفتم زندگی نامشان رو خوندم دیدم عهه چه سعادتی:)  

سلام

داستان بچه ماهی چیه

 

مبارکش باشه :)

سلام
راستش من یک اکواریم کوچولو دارم. و حدودا ۱۰ ،۱۵ تا ماهی بعد ماهیا گوپی میتونن بچه دنیا بیارند. البته خب خیلی هم شیک میخورنشون:)) اما این ماهی کوچولو ما خودشو لا به لای سنگا یه مدتی قایم کرده ... منم بیرون نیاوردم چون الان نمیشه میخوام بعد از این که آب آکواریم رو عوض میکنم اونجا بیارمش بیرون... که امیدوارم مقاومت کنه

و مبارک ما :)

همین که خدا از دلش خبر داره کافیه :)

اره واقعا
دقیقا همینه وَمَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ :)

چقدر ماهیت نازهه و کوووچولو [قلب]

خدا بهش کمک کنه دووم بیاره

اره^_^
واقعا خداکنه... دوست دارم بزرگ شدنش رو ببینم:)

تنگ آب اینقدر هم کوچک نمی آمد به چشم 

فکر آزادی نمیکردند ماهی ها اگر . . . !

سایه افکندند بر دنیا سیاهی‌ها اگر
با تو خواهم ماند حتی در تباهی‌ها اگر

تنگ آب اینقدر هم کوچک نمی‌امد به چشم
فکر ازادی نمی‌کردند ماهی‌ها اگر!


ما به راه خویش می‌رفتیم، دشمن‌دوستان
خود نمی‌بردند ما را تا دوراهی‌ها اگر

ما سبکباران خاک بی‌نیازی را چه غم
سرگران گشتند با ما پادشاهی‌ها اگر

لذت فرمانروایی غیر ذلت هیچ نیست
در حساب آیند روزی بی‌گناهی‌ها اگر


فاضل نظری

:|

برکه توی خونه شون اکواریوم داره :)))

الآن روی سخنت به اسم وبلاگ منه 😏
اوف بر مسخره کنندگان نرگس... اوف :|

نه مسخره نکردم کع 😐😐😐

بازی کلمات بود 😶

میدونم بابا متوجه شدم :)))
گاهی دلم میخواد کل کل کنم همین :|

این روزها حس اون ماهی تو آکواریوم رو دارم، منتظر رهایی.

...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">