به فال نیک میگیرم امروز رو

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۰۹ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

یک ماه دیگه تا ۲۵ سالگی فاصله دارم. راستش رو بخواید اصلا خوش حال نیستم بابت بالا رفتن رقم سنم:)) اما از هر کسی پرسیدم گفتن فقط همین ۲۵ سالگیه که خیلی درد داره به بعد هر چی رقم سن زیاد بشه عین خیالت هم نیست:) 

اصلا شاید همین نیمچه دل گرفتگی هم که دارم و تموم شدنی نیست علتش همین باشه.اخه تصورم از ۲۵ سالگیم با اینی که الان هستم متفاوت بود.

وناگهان دلت میگیرد... 
از فاصله بین آنچه میخواستی
وآنچه هستی....


"ژوان هریس"

اما مطمئنم حتما خیری نهفته است‌. خدا همیشه برای من خوب چیده... از این به بعدشم ان شاءالله همینطوره.

حالا البته قیافه منو ببینید شاید فکر کنید دبیرستانی باشم یا نهایت ترم یک و دو دانشگاه. فقط اون روزی که رفتم برای خرید سرویس جدید از مخابرات و خانومه برگشت به برادرم گفت ۱۸ سالشون شده؟! چون باید به سن قانونی رسیده باشند تا بتونیم به نامشون ثبت کنیم. اون موقه من ۲۴ سالم بود:/

خلاصه با صورت بچگانه طور خیلی جاها آدم حسابت نمیکنند.  من حتی یادمه یک بار تو بانک هم بهم گیر دادن:) بگذریم

تصمیم گرفتم این یک ماه باقی مونده رو استفاده کامل ببرم. دوست دارم قشنگ تموم بشه ۲۵ سالگیم. 

همسایه ها یاری کنید:)) 

فیلم باخانمان رو دیدید؟ 

یکی از قسمتایی که خیلی دوست داشتم جایی بود که مسعود به حاج آقا میگفت برام دعا کنید ... حاج آقا گفت خیر ان شاءالله  .. مسعود گفت میدونم در عین حال که خیر اما دعا کنید گفت محتاجیم به دعا... مسعود باز گیر داد که حاج آقا دعاااا کن دعاااا... گفت من مکلفم دعا کنم. مسعود گفت اختیار دارید شما مخیرید.  ولی بازم دعا کنید ... دعا شما قوت قلب برای من...

خلاصه که دعا شما قوت قلبِ منه:)

روزانه نویسی

ب مامانم ک میگفتم امروز امتحان دارم برام دعا کن میگفت دعا دعا... و واقعا هم تاثیر داشت انگار

 

دعا دعا :)

دعای مادر که سلطان همه دعاهاست:)

الکی میگن، من ۲۶ سالمه و هنوز عین خیالمه😕 :))

نفهمیدم راستش😬🤔
خب ۲۶ سال باید عین خیالتم نباشه دیگه... به من گفتن فقط ۲۵ سالگی آدم خیلی حس بدی داره که ای وای پیر شدم و اینا به بعد گذر زمان رو متوجه نمیشه

منظور من برعکس بود😅 گفته‌ن بعد از ۲۵ دیگه عین خیالت نیست خواستم بگم من عین خیالم هست :)) هنوز اون فکرا رو دارم.

جدی...
البته بنظر منم سن ۲۵ تا ۳۰ بازه خیلی مهم تری هست حتی از ۲۰ تا ۲۵ ... اینجا به یک آرامشی رسیدی و تا حدودی میدونی چند چندی هرچند من هنوزم کمیتم لنگ میزنه:)

دندون مصنوعی بیاریم یا زوده؟ D:

به قول یه بنده خدایی... بدو ببینم،  اینجا وانستا هااا بدو:)))

من نمیدونم چرا هیچ وقت این رقم سن برام مهم نبود. چیکار داری چند سالت بود چند سالت میشه یا چند سالت خواهد شد توی همین لحظه زندگی کن

حالا نمیدونم این بی اهمیت بودن سن خوبه یا بده؟

میدونید گاهی خودمون هم میخوایم کار نداشته باشیم اما بقیه همش این رقم رو میارن جلو چشممون:/ و الا به قول شما اهمیتی نداره.

راستش این که میگن سن یک عدد درش شکی نیست. چون انقدر هستند پیرمرد های ۶۰ ۷۰ ساله ای که خیلی بهتر از جون ۳۰ ۴۰ ساله الان هستن. اما نه بی اهمیت بی اهمیت نه اونقدر هم بااهمیت که دیگه زندگیمونو مختل بکنه ... حد وسط نگرانی برای سن خوبه..‌ به هر حال اگر عمر طبیعی هم داشته باشیم یک روزی قراره تموم بشه... باید چک کنیم که الان تو این سن و سال با خودمون چند چندین که اگر چیزی نداریم هنوز از خودمون به فکر تغییر روند باشیم

تولده عید شما مبارک

۴۲ سالگیش مبارکمون:)

اولش فک کردم سن خودتونو میگید!! 

منم اولش فکر کردم پیش پیش تولدم رو تبریک گفتید. :)
بعد دیدم نه امروز  تولد انقلاب :|

عه من 23 رو دارم رد میکنم با 109 تا تار موی سفید روی شقیقه ام

سلام
یکی از دلایل سفیدی مو فشار روحیه :) و ژنتیک و تغذیه و ....

والا من متوجه تار موی سفید رو سرم نشدم هنوز ... یا ندارم یا به خاطر اینه که خیلی از حنا استفاده میکنم :))

من فکرمیکردم شما 27-28 رو دارید دیگه. خیلی تو لحن و محتوای متناتون پختگی هست بنظرم.

من حس میکنم به تصورات افراد از سن بستگی داره.یعنی حس بالا رفتن سن از نظر من از 30 به بعد مشهود میشه.یا از 28.  درواقع بنظرم فرد به فرد متفاوته قضیه

اول مرسی بابت کامنتت، از این جور کامنتا خیلی خوشم میاد که طرف میاد میگه  مثلا من اون اوایل خیلی ازت بدم میومد به این دلیل :))). یا همین سبکی که خودت کامنت دادی :) منظورم تصور و نگاه اول بعد دیدن وبلاگم. چند نفر دیگم بهم گفتن این حرفو ... جالبه


درسته ... برای من 25 سالگیه احتمالاً

ما هم سنیم؟


قابل نداره :))

نه من دو سه سال کوچیکترم

عب نداره، مهم دله :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">