دلیل زیاد شدن پست های رمزدار

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۰۵:۵۷ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

1.اصلی ترین دلیلش اینه که خب شخصیه ... و احتمالا برای خیلی ها هیچ ارزشی نداره. هیچ نکته اموزشی خاصی درش نهفته نیست. حاصل یک ذهن درگیر که فقط میخواد بنویسه تا فعلا ثبت بشه و دوست نداره هیچ اثری ازشون تو فضای مجازی بمونه 

2.چیز هایی که مینویسم. از خانواده پنهان و چون احتمال خونده شدن از سمت خانواده رو از همون روزهای اولی که وب زدم میدادم ... پس بالاجبار رمز دار مینویسم. که بدونم حداقل چه کسایی میخونند. اخویی اگر میخونی شرمنده :)) (پیام نده هیچ وقت یک پلیس فتا رو دست کم نگیر،  صلوات)

3. خلاصه چیز مهمی از دست نمیدید. اگر این پست را رو نخونید. بلکه به نفعتون هم هست.

حقیقتش من رمز نگرفتم چون وب خانم ها اصلا رمز نمی گیرم، احتمال میدم دوست نداشته باشن یه پسر شخصی هاشونو بخونه🤦‍♂️

درسته ... اما خب من شخصی هامم خیلی شخصی نیست ... نمیدونم چطور بگم همون شخصیا رو هم کلیشو نمیگم و با سانسور :))
اما رمز پست قبل رو میفرستم براتون ... تجربه خوبیه ... ان شاءالله بعدها خوابگاهی بشید به درد میخوره اگر بدونید :)

لطفا خصوصی بهم پیام بدید اگر دوست دارید ... یادم نبود برای ارتباط با شما باید هفت خوان رو رد کنم :دی

آهان :)

لامصب این خوابگاه چیه که صدتا پست هم دربارش بنویسی بازم کمه😂

چشم حتما پیام میدم

 

نه آقا بخدا من اون جیمیل رو مرتب چک میکنم😅

:))
اصلا خوابگاه و ماجراهاش ... بالاخره ادمای مختلف تجربه های جدید دارند.

ممنونم


عه ... اوکی ...فقط من چون خودم خیلی سر نمیزنم یه جیمیلی که برای بیان ساختم ازون لحاظ گفتم سخته ...ببخشید-__- :))

:))

 

آهان، ببخشید واسه چی😅منم چون کامنت ها رو بستم به جیمیل سر میزنم وگرنه گذرم سالی یبکار هم به اونجا نمیفته😐🤦‍♂️

:))
جیمیلِ بیان غریب 

کار خوبی میکنی

داداشت چنین پیامی میده ؟ ::)))) 

 

رمز رو ازت گرفتم؟

قبلا که داده بود:)) الانشم بعید نیست. گاهی حضوریم میگه

نه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">