قرنطینگاری؛ 09 عکاسیِ از بالا به پایین

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۹ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

چارلی و نورا ایده جالب و سرگرم کننده ای رو شروع کردند[البته من این دو دوست عزیز رو نمیشناسم] و زمانی متوجه شدم همچین برنامه ای هست که از پنل وب قبلیم رفتم وبلاگ فاطمه :) خوشم اومد و دوست داشتم منم شروع کنم. یکی دو هفته ای میشه که دنبال یک چیز زرد بودم -_- 


تا اینکه امروز شله زرد درست کردم :دی ... با توجه به برنامه هایی که این روزا برای خودم گذاشتم و اولویت هاشون، دارم به این فکر میکنم اگر دکتر [استاد راهنمای جانِ جانان :|] بفهمه چی میشه؟ احتمالاً بگه ببین من که میگم تو اولویت بندی بلد نیستی، مقاومت نکن!!  تا عکس بعدی شمارا به خدا میسپارم :))

01  یک چیز زرد

 


این عکس مربوط به آسمان صبح 1399/02/18 هست. که میشه 5 شنبه هفته پیش؛ درسته شاید خیلی جذاب نباشه اما خب میشه گفت این روز برای من خاص بود برای همین ازش عکس گرفتم بماند یادگاری :) یک بحث دیگه هم هست اینه که دیشب برادرم اومده بود میگفت آدرس جدید وبلاگت چیه؟؟ [آدرس وبلاگ قبلی منو همه داشتن کلاً، من جمله برادران گرامی]منم اولش حاشا کردم. بعد گفت خودم پستت رو دیدم که آدرس میدی؛ آدرس چیه؟ دیگه مجبور شدم خیلی روراست بهش بگم نمیدم :))

که اوشونم فرمودن من که پیدا میکنم حالا تو آدرس نده ... من از دست اینا چیکار کنم و به کی پناه ببرم!!؟؟!! |:

02 آسمان صبح

 


چون یه خورده عکاسی تو این شرایط سخته ترجیجاً به ترتیب نمیرم از این به بعد (حالا انگار چندتاشو به ترتیب رفتم:|)، عکس که امروز گذاشتم مال سال 95 و خیلی اتفاقی پیداش کردم ... #دست_خواهرزاده رو در تصویر میبینید که هنوز 24 ساعتشم نبود :)

17 عشق

 


نمیدونستم منظور از عکس انتزاعی چیه به خاطر همین سرچ زدم که کلی مطلب آورد و انواااع حالات رو بررسی کرده بود. خودش یک واحد درسی جدا توی دانشگاه هست-_- راستش حوصله خوندن توضیحات رو نداشتم فقط مثال هاشو دیدم (عکسها) بعد رفتم و این عکسو گرفتم. البته الان که بیشتر به دور برم نگاه میکنم گلدون اتاقمم کیس مناسبی بود :)

 

24 انتزاعی

 


سعی کردم سه تا چیز رنگارنگ رو کنار هم بزارم. به جز عکس صفحه دکستاپ:دی، جامدادی و بند عینک رو خودم درست کردم. الان تازه دارم دقت میکنم که چه کودک درون فعالی دارم. اخه چرا انقد رنگی :| منو رها کنند خیلی جینگول تشیف دارم :)... البته اگر بازم خیلی رنگارنگ نیست بگید. احتمالا از سنگ ریزه های رنگی آکواریوم عکس بگیرم :))

 

22 خیلی رنگارنگ

 


 عکسی اوردم که داره نشون میده چطور میوه هارو در سرکه و جوش شیرین و نمک و.... ضد عفونی میکنیم :|.به حباب های ریز عکس توجه کنید، به زیبایی میوه ها نه به ...

09 عکاسیِ از بالا به پایین

تمرین عکاسی روزانه نویسی قرنطینگاری

خوب شد این عکس رو با دهان روزه ندیدم.

باید خوشمزه باشه، عجب رنگی و عجب کاسه های جالبی

عکس غذا گذاشتن همینش بده.

خوشمزه بود. فقط یکم شل تر میبود عالی میشد. کاسه ها سفالی هستن :)

ماشالله ... بسم الله مهمه 

کامنتاتون همیشه خاص :|

آخ آخ خداییش یک چیز زرد فقط شله زرد😍😍

 

استاد راهنما رو یادم نیار :((

آررره*_* من حلوا زعفرانی هم دوست دارم :دی



از رنجی که میبریم -_-

منم مامانم امشب اومد خونمون یه چیز سرخ درست کرد. 

فکر میکنی چی؟

حلوا!

اربس زعفرونش کرده بود سرخ شده بود :|

معلومه دست به زعفرونشون خوبه هاا=)))
زعفرون شادی بخش و مفرح هم هست!
البته زیادشم خوب نیست:|

من خیلی حلوا دوست دارم حالا چه زعفرانی چه با شیره انگور *_*

منم بلد نیستم خیلی وقت‌ها-_-

اهان اولویت،داشتم فکر میکردم منظورت چیه :))
تازه از خواب بیدار شدم:|

آیا تو نمیدانی اینجانب عاشق شله زرد هستم و استاد شله زرد پختن

بی خیاال استاد راهنما من زنگش نزدم  تازه هفته پیش زنگمم زد حالم خوش نبود حوصلش رو نداشتم  جواب ندادم 

 

خب استاد ایرادای شله زردم بگو😶 من بار اولم بود فکر می کنم برنجش زیاد بود یا ابش کم خلاصه یکم سفت شده بود ولی خب خوب بود در کل:/

خب کارامو که باید انجام بدم-__- ندم می مونه رو دستم.

عکس باز نشد!

عه، برای من کامل باز میشه الان زدم تست کردم ...🤔

همین مسیر؟

http://bayanbox.ir/info/6164991152459395366/20200430-212519

برای من باز نمیشه

 

الان چک کنید فکر کنم درست شد.

الان باز شد ممنون :)

چقدر خوشمزه به نظر میرسه و البته زرد خوشگل

نوش جونتون:)

میدونید چی شده بود. من زمانی که داشتم عکس رو آپلود میکردم سرعت نت پایین بود دو بر آپلود شده بود. امروز دیدم یکی از عکسا اضافی هست. پاک کردم گویا همون عکسی بوده که گذاشتم توی صفحه برای همین چیزی نشون نمیداده احتمالاً ... خلاصه ممنون که گفتید

مرسیی^__^

عکسش خوووب بود 

خخخخ خب بده داداشت میخواد کنترل از راه دور داشته باشه :)))

 

قربان شما 

نه بابا ... از فضولیه :| من همه سعیم میکنم پیدا نکنند. چون اگر پیدا بکنند و بفهمم دچار خودسانسوری میشم :))

البته این یک چیز شٌلِ زرده D:

طرفدار زیاد داره :)))

فقط آخرش😂😂😂

ماشالا برادرت خیلی مصممه :)

:))
خیلییی، بخوان سر از کار من در بیارن براشون آب خورده... البته اگر من هم بخوام که از من اطلاعات گیرشون بیاد، که معمولا چون چیز پنهانی نیست من همه اطلاعاتم رو هست😅 بدست میارن . کافیه فقط بشینن پشت سیستمم 
 اما این یه مورد رو دیگه واقعا معذورم... که بزارم ببینند.بنظرم همه آدما باید یه نقطه امن از نظر خودشون داشته باشند. حالا من نمیگم اینجا امن اما به هر حال من راضیم:|

چ عکس شله هه خوبه من کافرم یا تو حالا؟؟؟؟ 

 

داداشت :/ :))))) 

به نظرم وبلاگ جاییه که هیچکس از اشناها نباید بخونه😁 والا! اگه اینطور نباشه پس چ فرقی یا اینستا یا فیس یوک یا امثالهم داره؟ وبلاگ حریم ادمه. 

 

دیگه اون دست فسقلی😍😍😍😍😍😍

ترامپ :)))
عکس مال الان نیست.


تازه خیلی از حرفاشو ننوشتم ... هنوزم در پی اینه ادرس رو از من بگیر ...


جانِ من است او :دی

آقاااا😋😋😋😋😋😋

-_________-
ببخشید هر چند عکس مال قدیم اما باید شب انتشار میدادم پست رو

نه بابا اشکال نداره...

رنگ زردش قشنگ بود زیاد شله زرد خور نیستم:)))

راحت باش درکل..

قربانت در کل ^_^

بچه ها همیشه حس خوبی بهم میدن :)

خدا حفظش کنه :)

دقیقا، من وقتی حالم بد باشه یکی از چیزایی که بهترش میکنه و یا حتی خوب همین بچه ها هستند:)
ممنونم، خدا عزیزان شما رو هم حفظ کنه:)

دنیا هنوز هم قشنگیاشو داره ;)

ممنون سلامت باشید :)

درسته^_^

عکس انتراعی! نشنیده بودم!

الان سرچ کردم عکس های جالبی آورد

اوهوم 
توی عکسای انتزاعی یه جورایی جزئیات خیلی مشخص و بیشتر روی یه چیز فوکوس میکنه اینجور که فهمیدم  

شنیدم بعضیا گوشی سامسونگ رو به ویندوز فون ترجیح داااادن دوروسته ؟ :|:|

عه پس روی سخنتون با من بوده =)))
بابا کار نمیکرد، علارقم میل باطنی(الکی مثلا)،بلی =)) 

منم عاشق رنگام.  اینایی که همه چی شون صورتی (یا حالا هر رنگی، تک رنگ) هست رو نمیفهمم‌ چشمشون خسته نمیشه لز تک رنگی؟ 😂

اره منم رنگی رنگی دوست دارم... ازم بپرسی چه رنگی دوست داری سختمه مثلا بگم آبی یا نارنجی=))) چون همه رنگا رو دوست دارم. تعصب زیاد روی یک رنگ ندارم کلا همه رنگا به جاش قشنگن بنظرم...

هنوووز داری قرنطینه نگاری میکنی :))))))

اصلا به من نیومده چالش شرکت کنم انقدررر کشش میدم دیگه از دهن میفته:)))

چه عکسای خوشمزه ای :)

 

من عاشق شله زردم 

♡_♡

همش برای تو :))

چه عکسای قشنگی :)

با گوشی گرفتید همشونو؟

ممنونم☆_☆

بله، همش با گوشی خودم بوده. 
راستی من اسم پرستو رو خیلی دوست دارم ها یعنی از پرنده ها پرستو رو بیشتر دوست دارم... یه جا خوندم پرستو نماد عشق بعد پرستو لک لک ها رو دوست دارم:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">