امید و نقشه ی آینده

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۴۰ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

برای آسان زندگی کردن و دیدن زیبایی های آن لازم است، لحظات گذشته زندگیمان را شخم بزنیم و بایک ذره بین(لحظه بین)به دنبال لحظات زر و طلا مانند آن باشم. دقیقاً همان قسمت هایی که به خاطر برق چشمها و لبخندتان میدرخشند. همان جاهایی که قلبتان تندتر می زند.

زندگیتان را شخم بزنید. مطمئناً به گنج های خوبی میرسید. همین گنج ها امید و نقشه ای میشوند برای ادامه دادن بهتر زندگی...

بسم الله

چه متن زیبایی :)

ممنون :)
خوش آمدید!

سلام برکه عزیز

وبلاگ نو مبارک :)

پیشنهاد خوبیه، حتما تو زندگی هممون خیلی از این لحظات هست.

ممنون که تو این روزهای سخت پیشنهاد های امیدوار کننده میدید :)

سلااام 
ممنونم:)
یکی از مزیت های قرنطینه برای من خودشناسی بود. شناسایی نقاط ضعف و قدرت، از بین بردن و تقویت اونا

چه شروع خوبی😊

لحظه بین...برکه ملاحت...برکه.

تغییر و تنوع دوست دارم و مهم تر از اون خوندن دوباره یک دوست را...

 

ممنونم:)
البته ماجرای اسم پیدا کردنم که بتونم باهاش ارتباط برقرار کنم خیلی طولانی شد مثلا شاید از پارسال زمستون :))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

برکه از برکت میاد،

برکت از خیر

و خیر از کوثر

و کوثر از ** *** :))))))

حالا ستاره دارت میکنم 
که همون اول بسم الله منو لو ندی =)))))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام **** 😁

من فقط با کامنت خونسو موافقم

میدونمم چیو ستاره دار کردی

تو وبلاگ خودم لو. ات میدم که نتونی کاری کنی😂 چطوره خونسو؟

سلام
چی فکر کردی خودتم ستاره دار میکنم.=)))
تکرار کنید برکه برکه... نه چیز دیگه-_-  
خونسو موافق نیست من میدونم:)))
نرگس برو و از این فکر شوم بگریز😒 

عههههه آقا شزمندههه

نمی دونستم هویتتون رو افشا نکردین هنوز :دی

:)))
دیر یا زود فاش میشه!

@نرگس بیانستان

عاااااا من همیشه پایه اذیت کردن هستمممم :))))

ولی گناه داره طفلی بیا این بارو ببخشیمش :دییی

یادم میمونه:/

سر زدم. خب؟🤔

هیچی :))
خواستم فقط پاسخ خونسو رو ببینی:|

دیده بودم

😂

هنوز دارم به پیشنهادش فکر میکنم 😂

:)))

@نرگس بیانستان

البته پیشنهاد من نبودا پیشنهاد خودت بود :دی

@نرگس بیانستان 

میگم آشنای شریفی میشه لطفا یک سر به کتابخانه (اون بالا روی نوار) بزنی ... سوالم اینه چطور میتونم جدول رو داخل کادر بیارم و خارج نشه... البته با سیستم اوکی اما گوشی نه!  

عااا الان پاى سیستم نیستم که بتونم چکش کنم ولى رو تبلت که اوکیه

ولى کلا جدول ها جز ریسنپانسیو ترین هان :/ و کلا ریسپانسیویت حالیشون نمیشه

حالا تو اینستا یا تلگرام با شما در ارتباط خواهیم بود که البته تلگرامتون ندارم همون اینستا :دى

ولى اگه سی اس اس و ایچ تی ام ال اینا یکم بلدى طول و عرضو درصدى بدى که بر اساس سایز تگ والدش تعیین شه فک کنم درست شه

خودم تغییرات دادم  ،... ولی اصلا تغییر نمیکنه منتهی فقط کد css
ساختاریو نگاه نکردم

آااامممم
باید کدشو ببینم

ولی همینطوری راه کاری که میتونم از راه دور بدم اینه که یه کلاس به تگ اصلی table بدی و توی سی اس اس هم طول عرض اون کلاس رو فلکسیبل تعریف کنی یعنی مثلا درصدی طور اینا بدی

حالا فرصت هست.
ولی این کار رو هم کردم:)) روی حالت اتوماتیک هم گذاشت انگار نه انگار :|

خب اگه خواستی یا کدشو بفرست یا یه لحظه منو نویسنده کن بیام ببینم میتونم حرکتی بزنم یا نه

باشه الان که با گوشیم سخته... کد میفرستم.
ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">