مستِ درد

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۵۱ ق.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

یکمی که چه عرض کنم در حد خفه شدن سرم رو شلوغ کردم. گاهی حالت تهوع میگیرم از این حجم شلوغی ... من آدم نمیشم. :/ 

یکی از موارد اینکه چند وقت پیش تر وبه اصرار های زیاد دوستم من دوباره عضو بسیج شدم... قبلش کلی تاکید کردم که من وقت ندارم بزار برای بعد گفت نه اصلا باهات کاری نداریم. فقط ثبت نام کن. گفتم من قبلا عضو بسیج هنرمندان بودم اسمم اونجا هست گفت مشکلی نداره ...قبول کردم. حالا ازون روز تا الان هر چند وقت یک بار میبینم توی گروه های مختلف دارم عضو میشم. اخریش مثلا تدارکات جشن تکلیف :(: ... اینا هیچ من دیروز مسئول تعلیم و تربیت هم شدم :| و باز هم قید کردم که نمیرسم به خداا:( گفتن عب نداره. خلاصه من فقط در حال حاضر القاب اینجوری رو یدک میکشم. 

حقیقتا دوست دارم کمک کنم تو این زمینه ها اما الان وقتش نیست. یعنی این بدن دیگر توان ندارد:/ ... استاد راهنما بفهمن که باز من دارم چه فعالیت هایی حین انجام پایان نامه انجام میدم یقینا ... به جای تیکه ... جسم صلب سنگینی بسمتم پرت میکنه^_^

 

امروز بعد از نماز مغرب به قدری سردرد شدید و چشم درد داشتم که احساس میکنم سر سجاده به مدت یک ساعت بیهوش شدم:/ ساعت ۵:۳۰ بود. ایستادم به نماز بعد تموم شدن و سجده شکر آخر دیگه نتونستم بلند بشم و سرمو گذاشتم روی سجاده و چشمام رو بستم که با صدای خواهرم و زنگ ایفون چشمام باز شد. داغون هااا:/  ساعت رو دیدم ... ۶:۳۰ بود. 

همانا که مست شده دردیم :))

اما اما 

من این سبک زندگیو ترجیح میدم به بیکاری و بی هدفی:دی 

پس خدایا خیلی مرسی😁💚

روزانه نویسی

خدا از بالا پیام داده بوده یکم بیشتر پیشمون بمون :))

سلام صبح بخیر 🌱

آره واقعا ... باید به این دید بهش نگاه کنم:))

کلا بسیج همینه، وقتی بری توش دیگه درامدنت با کرام الکاتبینه

 

+فرسوده نکنی خودتو دختر، در اوان جوانی

همینطوره، من همه تلاشم رو کردم که نرم:دی(تا حدودی میدونم چه خبره). دیگه این اخرا به خونه زنگ میزدن تا جواب بدم-__- همه این اتفاقا هم به خاطر این بود که یک روز منو تو خیابون دید:| ... کلا براشون خوبه نیرو جذب کنند.

+ ...

چقد همدردیم، حتی تو اون قضیه‌ی ترس از جسم صلب سنگین😂

البته من تو بسیجی جایی نیستم.

ولی نمی‌دونم چه علاقه/مرضیه هی پروژه قبول می‌کنم :/

بخدا :))) من همیشه یواشکی اینجور کارا رو انجام میدم دیگه میدونم بفهمه سریع واکنش نشون میده.😁

برای منم بسیج به صورت لفظی فقط ... تقریبا دوماهی هست جایی مشغول شدم و یک سری کلاس و آزمون شرکت کردم که واقعا وقت میگیرند:|

منم به همین مریضی دچارم:)) دنبال دردسریم :دی

خب پس جا داره بگم خداقوت ^_^

 

 

ببین اون جمله آخر رو خیلی قبول داشته باش و هی شکر کن اصلا:))

 

 

ممنونم ممنونم ^_^

خیلییی قبولش دارم :)) چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">