اولین برف پاییزی

جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

امروز از همون جمعه بودنش مشخص بود قراره دلگیر باشه. توی کدوم خونه ای 6 شب خاموشی میزنند تا بخوابن؟! خب مامان من امشب زد. 

از همون دوران طفولیت از اینکه بقیه خواب باشند و من مجبور باشم بیدار باشم یا حتی خوابم نبره حس خوبی نمیگرفتم، حس خوبی نمیگرفتم یعنی مینشستم به گریه کردن. انقدر گریه میکردم تا خواهر بزرگ ترم صدا دل دل زدن هام رو میشنید و بیدار میشد. اصلا یکی از دلایلی که از دامادمون اون اوایل خوشم نمیومد این بود که خواهرِ منو ازم گرفت. چه خاطراتی داشتیم با هم تو همین اتاقی که هستم... اما الان 10 سال میشه که تنهام ...

توی این 10 سال دیگه عادت کردم به خوابیدن بقیه و بیدار موندن خودم.حالا چه به واسطه درسهام یا کارای جانبی ... اما بعضی شبا، مثل همین شبا نمیدونم چی میشه که انقدر دلگیر میشه ... هوای سرد ... هوایی که دونه های پر آب برف داره از آسمونش میباره ... آسمونی که به جای سیاهی شب، قرمز قرمز ... خب حالا به من بگید چرا دلت نگیره؟

:)

قرار بود بیام درباره کتابی که امروز بعد از سالها تعریف و تمجید شنیدن شروع کردم به خوندن صحبت کنم. اما متن بالا شد نتیجش.


عکس رو هم بچه ها از خوابگاه فرستادن.با عنوان اولین برف پاییزی

شهید استاد مرتضی مطهری کتاب حماسه حسینی

بعضی وقتا دلگیر می‌شه واقعا. جمعه هم که باشه دیگه بدتر :(

ولی برف خوبه. یه جور سکوت و آرامش توش داره انگار! البته می‌فهمم که به حال اون لحظه‌ی آدمم بستگی داره.

همینطوره...
اره واقعا برف آرامش و سکوت داره منم خیلی دوست دارم... اما همون حال آدم خیلی تاثیر میذاره

آخی :(

کوثر:(

نبینم ناراحت باشی :(

 

الان خوبم 🤗
به قول پلاک هفت قربانت بچسبم:))

ازش خبر داری؟

نه، فقط آخرین بار که صحبت کردیم گفت شاید سالی یک بار سر بزنه بیان....دیگه کلا خدافظی کرده بنظرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">