این من هستم

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۱۲ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

 

1.یک آدم ذاتاً درونگرا که تمایل به برونگرایی داره!

2.کسی که احساساتی و زود رنجه اما دیوار کت و کلفت منطق و بی توجهی دور خودش کشیده!

3.دختری که دوست داره اون آدم خوبه ای باشه که خدا وصفش میکنه!  (هرچند راه درازی در پیش، کم کاست میبینید ببخشید:دی)

4. خانوادم و دوستانم ارزشمند ترین دارایی هایی هست که دارم، و البته خداروشکر  

 


ممنونم از دو دوست عزیزی که منو دعوت کردند، ببخشید بابت تاخیر! فاطمه، صخره نورد

اطلاعات بیشتر و شرکت در این چالش در این لینک .

 

 

چالش

تو خیلی ماهی خیلیییییییییییییییی

 

😍🤗
ماه بودن از خودتِ :)

فکر میکردم برونگرا باشید! نمیدونم چرا 😁

خواهش میکنم، ممنون که نوشتید 😊

شاید به خاطر اینکه دوست دارم برونگرا باشم اینطوری حس کردید... ولی خب یه درونگرایی ذاتی دارم نمیشه کاریش کرد😁

🧡

کی دوست نداره اون آدم خوبه باشه؟ :-)

 

هوم، چی بگم...

مهربان و با معرفتو از قلم انداختی

قربونت😍😘
منو شرمنده میکنید.

دشمنت شرمنده حقیقتو گفتم😇

ممنونم از لطفت 🤗

تو خوشگل مهربون خوش قلب منی که اخه :)

😍🥰
منو این همه خوشبختی محال نیست محال نیست محال نیست 🤪... با داشتن دوستانی مثل شماااا 😌

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">