شماره.31

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۴ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

این روزا به قدری اعصابم ضعیف هست! حس میکنم قوه طنزم از بین رفته :))

یه جوری میزنم تو پر بقیه که بیا و ببین :/ مثلاً طرف داره با بقیه شوخی میکنه ها ... من لوش میدم که دیگه به کارش ادامه نده :|

یک زمانی سر به سر بقیه میذاشتم .. دنبال کل کل  بودم اما الان صاف جواب آخر رو همون اول میگم همینقدر جدی و خشک و نچسب:/

همش تقصیر بقیست که من اینجوری شدم!!! -_-

روزانه نویسی

ازون ادمای تو جمع شدی ک هیچکی حوصلشونو نداره :))))

(شوخی)

 

ولی منم خیلی وقتا اینطور میشمو دقیقا همون وقتا ادمای اطرافم خوشمزه میشن :/

دقیقا :)) البته منم حوصله اونا رو ندارم. =)

آره واقعا ... همینطوره، حس میکنم شورشو در میارن دیگه -_- : دی 

من یه وقت‌هایی یه جوری حوصله ندارم که خودم هم نمی‌فهمم چی حالم رو خوب می‌کنه:|

بعد یه اتفاق کوچیک کلی حالم رو از این رو به اون رو می‌کنه و می‌تونم به خودم امیدوار شم:-)

یه وقتایی منتظر یه اتفاق کوچیکیم که حالمون خوب بشه... که امید بده به ادامه زندگی.
میفهمم منظورتو

:(((( مثل من که حوصله ندارم

:(( 
یه سری از دلایلمون مشترک ... یعنی همه مردم درگیرشن این روزا

بنظر من ک اینطوری خیلیم خوبه

:))
خوبه ها اما نه برای همیشه ... دل رو میزنه فک میکنم. حالا من خودم راحتم اما به در عذابن:) 

نه... بنظر من شوخ طبعی خوبه ولی بذله گویی زیاد خوب نیست بنظرم

 

نه شور ِِِِِِِِِِِِِ شور نه بی نمک

از متنتون بر نمیومد خشکی

دقیقا
یادم بمونه، درباره شوخی دوست دارم یه پوست بذارم. که کلا درست نیست بنظرم.

والا اون روزی که این متن رو نوشتم خشک خشک (تلخ:/)بودم با یک من عسل هم نمی شد خورد:) ... همین خیلی خوبه نه شور شور نه بی نمک

چقدر گوگولی هستی تو :))

اسکار بهترین کامنت این پست رو میدم به خودت=))

بهتره کمی تجدید نظر کنید، این روزها سخته، سعی کنیم یکم فضا رو تلطیف کنیم بد نیست ;)

الان بهترم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">