به جبر تک بعدی میشویم!

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۲ ق.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

از بین کلی آدم که بهم میگن چرا ازدواج نمیکنی من در جواب یکیشون گفتم چون تک بعدیم؛ 

سعی کن مولتی تسک باشی!

نمیتونم

مومن نمیتونم تو کارش نیست.

نمیدونم والا...

اما الان شک دارم به اینکه تک بعدی باشم!!؟! و باید بگم این غیر ممکن که من تک بعدی باشم!! انگار فقط چون نمیدونستم تو جوابش چی بایدبگم اینو گفتم !!

بله حقیقت همینه من یک انسان کاملاً چند بعدی هستم. اما چه وقتایی فقط تک بعدی میشم ؟ وقتی که مسئولیتی دارم، که بیشتر ذهنم رو درگیر خودش کرده. مسئولیتی که ارتباط مستقیم با عمر من داره! عذابم میده... این میشه که تک بعدی میشم!اون دغدغه اجازه نمیده به گزینه دیگه ای فکر کنم.... حالا فکر کن از این درگیرای ذهنی یک دونه نباشه چندین تا باشه !! هنوزم  من یک تک بعدیم ؟! اصلا

من هم مثل خیلی از دختر های دیگه میتونم آشپزی کنم  همزمان خونه رو مرتب کنم. با تلفن حرف بزنم کنارش سریال بببینم و مزه خورشتم رو چک کنم. هر روز نکات جدید یاد بگیرم که برای خودم خانوادم خونم نشاط آور باشه! در عین حال میتونم برم سر کار حتی کنارش درس بخونم !! 

اما میدونید همه اینا زمانی اتفاق میفته که ذهنت آروم باشه و به لحاظ روحی، روحیه خوبی هم داشته باشی! 

برای چند بعدی بودن به ذهن آروم نیاز داریم، ذهنی که، مواردی که توی دایره اهمیت فرد هستن همه در امنیت کامل باشن! شاید پیشنهاد بدید خب کسایی که یا چیز هایی که آرامشت رو میگیرن از دایره اهمیتت خارج کن؟! باید در جواب بگم این غیر ممکن که عزیزانت رو از دایره اهمیتت بیرون کنی.

فقط خواستم بگم من هم یک چند بعدیم! یک چند بعدی که گاهی ترجیح میده (مجبور) که تک بعدی باشه!

 

تک بعدی روزانه نویسی مولتی تسک

اگه دوست داشتی میتونی یه سرگرمی جدید برای خودت شروع کنی که مثلا هفته ای دو سه ساعت روش وقت بزاری. مثلا عکاسی یا نقاشی یا مجسمه یا یه چیز دیگه مثل پازل های گنده درست کردن و یا مثلا کوه و طبیعت. فقط مساله اینه که خودت باید شروع کنی و وقتی شروعش میکنی یه عالمه آدم پیدا میشن که شبیه خودت همین کارا رو میکنن و یکی دو بعد به زندگیت به همین راحتی و خوشمزگی اضافه میشه. یه چند ماه صبر میخواد.

درسته ، باید همین کارو بکنم.
یک اشتباهی که همیشه توی برنامه ریزیم دارم اینه توقعم از خودم زیاده و دوست دارم سریع نتیجه بگیرم... بعد ممکن وسط ولش کنم، این میشه عدم موفقیت:/باید روی این موضوع هم کار کنم  خیلی 

ممنونم

آه از سوال های این مدلی که باید بگردی جوابی واسش پیدا کنی که  اون شخص دست از سرت برداره :(

گاهی وقت ها تو ذهنم بهشون میگم به تو چه... :(

آه واقعا آه... 

من یه جاهایی دیگه میکشم کنار، خودشون برام داستان هم درست میکنند... که مثلا بهش بگو بیاد دیگه ... وقتشه :///

دلم میخواد یه چند وقتی ازدواج کنم و برم از همه اونهایی که هی گیر میدن بپرسم چند درصد از مشکلات زندگیشون حل شد! چرا انقدر بیکار و فضولن مردم!!!

آدم تک بعدی به نظرم اصلا معنا نداره، فقط اولویت های ماست که تعیین میکنه الان چیکار کنیم، رو یه کار متمرکز باشیم یا چندتا کارو باهم پیش ببریم.

واقعاً ... 

اوهوم، اینم نظریه... بنظرم هر کسی بخواد میتونه چند بعدی باشه

کاملا می‌فهمم چی میگی. همین اولویت‌هاس که ابعادمون رو محدود می‌کنه :)) ولی خب قضیه اینه که فکر نکنم اون آروم شدن ذهن هیچ‌وقت واقعا پیش بیاد. نمی‌دونم هم باید چی کارش کرد :))

چقد خوب گفتی ...کل حرف من همین یک خط انگاری

"همین اولویت‌هاس که ابعادمون رو محدود می‌کنه"

فک میکنم باید از همون راه حل @مهدی استفاده کرد ریز ریز خورد خورد یه بعد جدید اضافه کرد:))

چه فلسفی جواب میدین شماD:

بگو آمادگیش رو ندارم و خلاص اصلا:-)))

=)))
آخه قبل گفته بودم آمادگی ندارم. جدی نمیگرفتن انگار
مجبور میشی دیگه باید یه دلیل منطقی بگی

سلام

 

یه نکته ای که من بهش جدیدا رسیدم اینه که آدمها فقط به افرادی که نسبتا موقعیت خوبی دارن گیر میدن که چرا ازدواج نمیکنی؟ مابقی رو خیلی براشون مهم نیست. یا جرئت نمیکنن بهشون بگم که چرا ازدواج نمیکنی!

سلام، شاید چون به ظاهر توجه دارند. درسته ظاهر قضیه هم مهم اما اصل درون ادم منظورم به لحاظ روحی هست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">