من فکر میکردم این کارا فقط برا تو فیلماست...

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۷:۴۷ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

وقتی دختر یا خانومی گرسنه هست و چندین ساعت پشت سیستم بوده (باچالش) رو عصبانی نکنید. اون دیگه خون به مغزش نمیرسه.

واگر عصبانی کردید توقع نداشته باشید با اجسامی که دم دستش میاد با لطافت برخورد کنه. بلکه با تمام توان اونا رو بهم میکوبه. هر چی بیشتر صدا بده در خالی شدن عصبانیتش بیشتر کمک میکنه:/ بعد فکر نکنید به خاطر اینکار خوش‌حال ها نه جا داشته باشه بعدش یک دور گریه هم میکنه! که ای داد برگه دفترم کنده شد.

به هر حال خوب شد چیز شکستنی دم دستم نبود.

همین دیروز بود که داشتم به این نوع عصبانیت زهرا که همه چیو به هم میکوبه میخندیدم ... امروز سر خودم اومد. در کمال تاسف کشف کردم که همچین آپشنی هم دارم. الان که دارم فکر میکنم میبینم اگر مثل قبل تر ها  فقط ده دقیقه جلو زبونم رو میگرفتم یا نه اصلا صحنه رو ترک میکردم اینجوری عصبانی نمیشدم.

 

+ این نوشته مال چند ماه پیش ... الان که منتشرش میکنم نه میدونم اون روز برای چی عصبانی شدم و نه چیو به چی کوبیدم و نه حتی از دست کی عصبانی بودم. =))

+علت عدم کنترل خودم همون گرسنگی زیاد بود و البته خود سیستم هم آدم رو عصبی میکنه:/ پشت سیستم نشین ها بیشتر منو درک میکنند.

پیش نویس

من با نفس پشت سیستم بودن مشکل ندارم ولی وقتی درگیر یه باگی ام واقعا اعصابم ضعیف میشه

 

بنظرم به ظاهر همه با نفس مشکلی ندارند. اما در حقیقت خیلی ریز و سوسکی داره اعصابمونو با چکش خورد میکنه و در نهایت چیز جالبی نمیمونه ... حالا فک کن باگ و ارور هم بگیری اون دیگه چکش نیست، مته برقی قویه=)

حالا خوبه پسر رو جسم فرض نمیکنید این جای شکر داره :)))

تو کارنامم پرت کردن اجسام به سمت پسر بوده :))) 
دیگه خودتون درجریان روابط برادرا با خواهرا هستید:دی

معمولا وقتی کسی کاری انجام میده ک تو انجامش نمیدی و فقط می بینی، مثل این می مونه که ژن مربوط ب انجام دادن اون کار رو داره تو بدن تو فعال میکنه. 

 

 

اره همینطوره، ضمیر ناخداگاهتو فعال میکنه

سلام

احتمالا این متن رو همون موقع، کمی بعد از عصبانیتتون نوشتین، چون یه ایرادای خاصی توشه، مثلا خط اولش یه «رو» اضافه داره.

ولی خیلی خوب وصف کردی حال اون لحظه آدم رو.

من همچین آپشنی ندارم ولی دقیقا موافقم باهات که زیاد با گوشی یا سیستم کارکردن آدمو عصبی می‌کنه. من هم اینجور وقتا ظرفیت روحیم خیلییی پایین میاد.

بعدا فهمیدم که تلویزیون، سیستم، گوشی و کلا این مدل چیزا، خشکی مغز رو زیاد می‌کنه، خشکی که زیاد بشه، انعطاف پذیری آدم کم میشه، با کوچکترین چیزی، استعداد پرخاش وجود داره.

شاید اصلا برای همینه نسل الان، نسبت به پدر مادرهای خودشون خیلی بی‌حوصله ترن و خلقشون تنگه کلا. و همینطور بچه‌های کوچیک الان، که همه بازی و تفریح و سرگرمی‌شون محدود به برنامه کودک و بازی با گوشی و تبلت شده! خیلی از بچگی ‌های ما زودتر بی‌حوصله و پرخاشگر میشن!

سلام 
بعد از همون عصبانیت نوشتم ... حین عصبانیت حتی :)) اگه دیگه جمله بندیمم اشتباه، احتمالا ازون تاثیر گرفته


دقیقا همینطوره... جوابم به امیلی منظورم همین بود که خوب توضیحش دادی. خشکی مغز برای ادمای این دوره و زمونه خیلی زیاد شده که یکی از عوامل مهمش همین تکنولوژی هست. مثلا من یک درصد اعصاب و تحمل پدر و مادرم رو ندارم .
... متاسفانه روز به روز هم بیشتر میشه.

ممنونم از کامنتت[قلب سبز] و[لبخند]
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">