موردی + 9 لبخند 99

يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰ ب.ظ
نویسنده : خانم ۲۹۱۲

1.اول از همه بگم، لطفا انتقادی به این وبلاگ دارید بفرمایید ... هر چیه هرچی، خود نویسنده هم همینطور  دوست داشتم بگید چرا میخونید و دنبال میکنید؟، میدونید راستش خیلی برام جالب بخونم درباره این موضوعات:)) ... دوست دارم تعارف رو بذارید کنار و حرفتونو بزنید... راحت باشید. اصلا چطور این وبلاگ رو پیدا کردید؟! اینا سوالاتی هست که دوست دارم بدونم. تا حالا بحثی تو این وبلاگ بود که ازش چیزی یاد بگیرید؟ اگر نبوده و بوده بهم بگید. ممنونم.

 

2.دوست دارم مهم ترین تجربه ای که امسال کسب کردید،  هر چیزی که قوی‌ترتون کرد رو اینجا بهم بگید. مثلا من خودم میگم که امسال به معنی واقعی خودت باش رسیدم. آقا همیشه و هر جا و هر لحظه خود خود واقعیتون باشید. حتی اگر بهاش تنها شدن باشه! ارزش داره باور کنید.

 

 

3.اسفند ۹۸ ...۲۶ تا هدف برای ۹۹ مشخص کردم... از این ۲۶ تا ۸ تا رو کامل بدست اوردم، ۱۳ تاشو نصفه ۵ تا رو کلا شروع نکردم🙄 بنظر خودم اوکی

اینم بگم تا بعد ها که اومدم و پست رو خوندم بدونم، با شروع ۲۵ سالگی من کرونا هم رسما خودنمایی کرده بود. خلاصه که کل ۲۵ سالگی من در کرونا و با ماسک سپری شد:). ۲۵ سالگی تجربه های نو و قشنگی داشت. ازش راضیم

 

4. چهار شاید همون یک باشه علتشم اینه که برام مهم،  شما بگید، برام حرف بزنید ... با اینکه ناشناس دوست ندارم ولی تو این پست فعالش میکنم. تا اگر کسی با ناشناس راحت تر کامنت میده هم نظرشو بهم بگه... بیشتر دوست دارم نقد بشم😁 بعدشم ستاره دارتون میکنم. همینقدر با جنبه🤭

ولی جدی به سوالات بالا جواب بدید ... خوش حال میشم:)

 

5.نمیدونم حس کردید که فعالیتم کمتر شده یا نه؟!!؟:))  به خاطر اینه که جای دیگه فعال شدم اونم کانال تلگرامم، اگر دوست داشتید بگید آدرس بدم خدمتتون.

 

6. 9 لبخند 99 رو هم که جناب علیرضا خان من رو دعوت کردند (ممنون برای دعوتت) باید بگم.1. هر بار اومدن خواهرم اینا به خونمون 2. دیدن خنده ها و حرف زدن و دعوا کردن خواهر زاده و برادر زاده :دییی 3. دیدن نقاشی هایی که بچه ها برام میفرستن 4. شهربازی و ماشین سواری لحظه هایی که به قصد کشت با سرعت بهم میزدیم 5. دیدن فیلم سورپرایز تولدم که سیما ازم گرفت. 6. اس ام اس واریز :دی 7. باز کردن بسته های پستی که امسال به دستم رسیدن 8.استاد مشاور گرفتم  9. فکر کردن به خاطراتی که با دوستام امسال داشتم. و...و البته بابت تک تک این لحظات و این لبخندا خداروشکر میکنم! 

 

7. و مهم ترین نکته این پست

لطفا برای یکی از دوستان دعا بفرمایید، که بتونه قدم های بعدی رو هم برداره ان شاءالله 🙏

 

 

علی الحساب آدرس کانالو بده خدمتم تا بعدا که بیام به بقیه سوالا جواب بدم :))

:))) چشم

فاطمه اگر گفتی اولین وجه اشتراک ما و اشنایی ما چی بود ؟؟! من یادمه :دی

من شیفته ی قلم ها هستم بانو، هر وقت، هر جا، احساس کنم قلمی زیبا می نویسد مطالبش را میخوانم. اگر جزئی تر بخواهی باید بگم که روزانه نویسی هات رو خیلی دلپسند می بینم :)

۶. ۳. منم خیلی ذوق میکنم =)

۷. ان شاءالله

^__^
شما نگاهتون پر از لطف که اینجوری میبیند. ممنونم که نظرتونو گفتید. برام ارزشمند

3.6. جذابن :دی

7.ممنونم.

هرچی فکر کردم یادم نیمد اولین بار کی و چطور راهم کشیده شد به وبلاگت ولی میدونم سال 94  بود...⭐

می خونمت چون روحیاتت را دوست دارم دغدغه هات رو هم ...مهربونی با معرفتی و...

منم آدرس تلگرامتو خوشحال میشم داشته باشم⭐🌸

راستش منم دقیق یادم نیست. خیلی سال پیشه  اما فکر کنم  آشنایی ما از وبلاگ یک روز بدون گناه بود. اونجا یه اکیپ شده بودیم. مطمئن نیستم بازم، احتمال زیاد میدم ازونجا آشنا شدیم که میشه همون سال ۹۴:))

قربونت💚🌺، ممنونم که نظرتو گفتی 
یکی از دلایلی که منم چندتا وبلاگ رو دنبال میکنم ... سلیقشون هست حس میکنم خیلی به سلیقه من نزدیک.... من حتی انتخاب عکسا و استیکراتم دوست دارم. قالب و ویرایشایی که روی قالب هر چند مدت میزنی... دغدغه فکریت... تلاشت برای بهتر شدن.

راستی یادمه یه وبلاگ آشپزی هم داشتی اون چی شد، دیگه به روز نمیشه؟!

حتما🥰❤

انتقادم به قالب هست البته ایده ای هم براش ندارم که بگم :/

دلیل خاصی ندارم خو دوست دارم اینجارو بخونم حرفیه؟😂

فک کنم از کامنتای پست همین قالب توی وب محمد پیداتون کردم

نسبت به بقیه وبلاگا اینجا وبلاگ آموزنده و مفیدی بوده برام، یه نمونش انواع خواب و... که گذاشته بودین

 

۲)آدمای اضافی رو حذف کردم(شعاری نه، به معنای واقعی حذف کردم) و البته خیلی تنها شدم

۳)خداروشکر ایشالا به بقیش هم میرسی =)

۵)اگه ورود آقایان مجازه ( :/ ) آیدیشو بده

۶)یه قاجار هم ته اسمم اضافه میکردی خفن تر می‌شد😐😂

ایشالا لبخدات هرسال تصاعدی ده برابر بشن :)) مرسی که شرکت کردی :)🌸

قااالب که از نظر خودم پر ایراد ... یک کاری رو شروع کردم بعد الان موندم یه جاهایی از قالب ویرایش نمیخوره(یعنی من تا اون حد بلد نیستم) وگرنه همچین به دل خودم نمیشینه. ممنون بابت انتقاد 

نه بخونید:)) 
فک کنم تنها پست اموزنده وبلاگ همون بود ... اخه برای خودمم خیلی اموزنده بود=)

۲) خوب کاری کردید، تنهایی خیلی جاها شرف داره به آدم های اشتباهی
۳) ممنون ان شاءالله 
۵) نه مشکلی نیست:)) میفرستم.
۶) نمیدونم چرا اینجوری نوشتم ولی اون لحظه این به ذهنم رسید ... حتی بعد میخواستم ویرایش بزنم به جناب علیرضا ... دیگه یادم رفت. الانم که دیگه پست رو خوندید بی فایدس:دی
خواهش میکنم . ممنونم همچنین 

آهان

 

نه پست های دیگه ای هم بود که الان ذهنم قد نمیده ولی از وجودش مطمئنم =)

 

:))))))

:))

من واقعیتش خیلی یادم نمی‌مونه با وبلاگا چطور آشنا شدم :)) ولی فکر کنم اولین وجه اشتراک و آشنایی‌مون رشته‌مون بود؟ ولی خب خیلی اشتراکای دیگه هم داریم به نظرم. گاهی که چیزی تو کانالم می‌نویسم میای میگی چقدر این منم :))

نه دیگه اولین وجه اشتراک گوشی ویندوز فونمون بود :))
امیدوارم که من اشتباه نکرده باشم. ویندوز فون داشتی دیگه درسته؟!

1. با اینکه خیلی وفت نیست اینجا رو دنبال می‌کنم؛ ولی واقعا یادم نمی‌آد چطور و از کجا با اینجا آشنا شدم :| #ماهی‌گلی

دلیل؟ نمی‌دونم :/ دوست داشتم دیگه :((

کلا وبلاگای خودمونی و روزمره‌طور رو دوست دارم.

اینجا هم فونتش درشته و خوندن متنای درشت رو هم دوست دارم :(( 

2. مهم‌ترین تجربه،... (همیشه با «ترین»ها مشکل داشتم :/ ) یکی از مهم‌تریناشون تلاش برای بی‌خیالی بود. تلاش برای اینکه ناراحت شدن از عوامل بیرونی رو به حداقل برسونم و نذارم هیچ‌کس با هیچ‌کار و حرفی، روانمو بهم بریزه. 

4. کانالتون پرایوته؟ :(

1. همین که اومدی و گفتی برای من بس است:))) عب نداره بابا ... خب این سوالیه که شاید برای بقیه زیاد جالب و خفن نباشه برای همینه یادشون نمیمونه بستگی داره دیگه چه چیزی از نظرت مهم جلوه کنه تا یادت بمونه و همینطور مشغله هایی که هست این روزا ... به هر حال من توقعی ندارم:دی ولی خب من سعی میکنم همیشه اولین ها رو حفظ کنم و برام مهم اند شایدم عادت من خوب نباشه.

۲. اوهوم 👍 ... ریلکس ... زندگی رو هر چی به خودت سخت تر بگیری ... سخت پیش میره.
۴.نه میفرستم ادرس رو:))

حالا چرا همش :(  هستی، بخند خاله ببینه😁😁

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اووم از وفتی به ******* کوچک بودی می‌شناختم و دنبالت می‌کردم...

خب واقعا مگه ادم دلش میاد این وبلاگ رو که صاحبش انقدر خودشه رو نخونه و دنبال نکنه؟^_^

 

بله بله فعالیتت کم شده‌.. همممم

^__^

چون از رفقای قدیمی ستاره دارت کردم😁
مررسی از لطف و محبتت ❤

چشم رسیدگی میکنم👌😁

نه من هیچ‌وقت ویندوزفون نداشتم😅 شرمنده😅😅

جدی😐
ولی من تقریبا مطمئنم😅😐 پس اون کی بود ... اخه من این عکس پرو فایل یادمه🤦‍♀️ 
فاطمه تو وبلاگ باوان رو فالو نمیکردی احیانا؟

شاید پستی چیزی بوده و دراین‌باره صحبت کرده بودیم...

باوان؟ یادم نمیاد😅 آدرس وبلاگش چی بود؟

عجیب واقعا شاید نمیدونم....حیف پاک کردم اون وبلاگ (باوان)رو ولی من مطمئنم من تو رو قبل تر از این وبلاگ میشناختم😑😅

اون یکی وبلاگ رو هم پاک کردم نمیدونم اون بنده خدا کی بود بهش پیام بدم... ولی یکم فکر کن شاید داشتی یادت نمیاد:دیی

سلام

عیدتون مبارک

من هم اصلا یادم نمیاد کی و کجا آشنا شدیم فقط حس می‌کنم اسمتون قبلا یه چیز دیگه بوده

سلام عید شمام مبارک مروه جان

ما از وبلاگ یک روز بدون گناه فک کنم باهم آشنا شدیم اصلا اولین بار شاید تو تلگرام باهم حرف زدیم... واسطه مهندس بود. بعد دیگه....

اره وبلاگ قبلیه اسم دیگه داشت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">